Beste Leden,

De berichtgeving over wat mogelijk is in coronatijd wordt steeds gunstiger.
Er komen berichten voorbij over opening van restaurants en het mogen organiseren van bijeenkomsten.

We zijn er hard aan toe! De ALV  in Heumen 2019 met de herdenking van Market Garden is de laatste keer dat we bij elkaar mochten komen.

Het bestuur heeft inmiddels al weer een aantal draaiboeken klaarliggen. Afhankelijk van toestemming door wet- en regelgeving zijn we voornemens een evenement in gemeente Alphen aan den Rijn op 17 juli te organiseren.
De GO or NO GO kunnen we tot kort voor deze datum aanhouden.
De sanitaire voorzieningen zijn prima in orde dus kan het gerust een familie weekend worden.
Het aanmeldingsformulier plaatsen we in de zomerhercules en op de site.

We gaan er van uit dat we de ALV weer op het derde weekend van september kunnen houden, het weekend van 18 september.
De toestemming voor de beoogde locatie hangt ook weer af van de mogelijkheden op dat moment.

Reserveer deze data alvast in de agenda!

 

Maarten van den Dobbelsteen
Voorzitter DYC.

Dag lieve mensen..

Een ieder die het bericht van onze minister-president afgelopen maandag heeft bekeken zal al wel doorhebben: met de huidige maatregelen kan ook onze magazijndag niet doorgaan. Helaas. Weer een evenement waar we elkaar niet gaan treffen.

 

Wat hebben we dan wel? Veel hoop dat komend jaar rustig aan wellicht wat beter gaat worden. En tot die tijd.. stay safe. Drive safe. En houd vooral uw brievenbus in de gaten. De hercules heeft u immers al gehad, maar er volgt meer!

Dames en heren,

Het paasweekend nadert weer met rasse schreden. Binnen enkele dagen zult u de Hercules op de mat ontvangen met daarbij het bijbehorende inschrijfformulier. Voor zij die niet kunnen wachten: u kunt hier klikken om deze alvast te downloaden

Let wel op; vooralsnog willen wij doorgaan met het paasweekend. Omdat wij helaas niet goed zijn in glazen bollen kijken en de toekomst voorspellen weten we niet wat de situatie omtrent corona/covid-19 doet. Houd u de volgende regel daarom goed in de gaten:

Status: 19-03-2020 : het gaat NIET door! cry

De ALV zal daarom naar een ander evenement getild worden, dit hoort u t.z.t.

Het volgende bericht krijgt u van onze voorzitter:


Beste Leden,

Op het moment dat de hercules met de uitnodiging ter perse ging werd duidelijk dat de corona pandemie grote invloed op het maatschappelijk leven gaat krijgen.

Inmiddels zijn we op een punt aangekomen dat het maatschappelijk niet verantwoord is het paasevenement met ALV door te laten gaan. De argumenten hoef ik niet eens op te noemen.

Ook kunnen we nu niet aangeven wanneer een evenement weer te organiseren zal zijn.

Ondertussen willen we als bestuur niet stil zitten. Jullie input middels de enquête hebben we hard nodig. De Link is niet op de site geplaatst omdat deze voor alle wereldburgers te downloaden is. We willen juist de leden horen. Op de automatische piloot hebben de donateurs het formulier niet ontvangen. Er is een link maar deze ga ik om dezelfde reden nu niet aangeven, via bestuur of andere daffers kom je er wel achter.

Degene die zo aan het hamsteren is kan er gerust mee stoppen, hoeveel wc papier heb je nodig in je leven? Rest mij iedereen een goede gezondheid te wensen, vrij van corona.

 

Namens het bestuur,

Maarten van den Dobbelsteen

Voorzitter


Dan nog een paar praktische puntjes:

  • Op veler verzoek is de ALV verplaatst naar het paasweekend
  • Let op: ALV vind plaats op de zaterdag om 10.00u
  • De uiterste inschrijfdatum (inclusief) betaling word wederom strak gehandhaafd
  • Mocht er dankzij het corona virus en eventuele bijbehorende maatregelen het evenement geen doorgang kunnen vinden, dan is restitutie van de inschrijfgelden vanzelfsprekend
Geintje moet kunnen toch..
Dit willen we dus voorkomen..

 

Dames en heren,

 

Het is inmiddels een tijd geleden dat we van ons hebben laten horen. U merkt natuurlijk overal dat corona nog altijd hot topic van de dag is. Uiteraard met directe gevolgen voor onze club. Wat doen we nu wel, wat doen we niet?

 

Het volgende doen we niet:

  • Clubevenementen zoals het septemberweekend, een ALV, een nieuwjaarsreceptie laten doorgaan. 

Wat doen we dan wel?

  • Sleuteldag: deze zal doorgang vinden, op basis van een inschrijflijst. Het bestuur houd nauwlettend in de gaten dat het niet te druk word zodat onderlinge afstanden gewaarborgd kunnen blijven.
  • Magazijndag: kogel is nog niet door de kerk, maar vooralsnog gaat dit door.
  • Lokale evenementen: voelt u zich gerust vrij om onderling, in kleine clubjes, op pad te gaan of een weekendje weg te gaan. We organiseren uit naam van de club niks maar verbieden u uiteraard ook niks ;-)

 

Als u vragen heeft of ideeën schroom dan vooral niet om contact met ons op te nemen!

Hallo allemaal :D

Dit jaar doen we weer de bekende DYC magazijndag: Zaterdag 28 december a.s.
Wie? Leden, hun aanhang, en gezellige mensen!
Wat? Magazijndag dus! In- en verkoop van onderdelen, slappe en sterke verhalen, koffieleuten, etc
OOK gelegenheid om je eigen surplus onderdelen aan te bieden :lol:
Waar? Overspoor 27 te Nibbixwoud (helemaal achteraan de straat links op het terrein)
Wanneer? 28ste, zaterdag, tussen 10:00 en 16:00
Hoe? Voor die-hards met de DAF, maar de meesten komen met de luxe wagen ;)

Er is koffie en thee van de club en catering tegen een kleine vergoeding.

Wederom zijn ook de heren Jeroen en Dick Blanken(de bekende DB uit Zuid Scharwoude op Marktplaats en Generaaltjes) ook weer van de partij met hun groot assortiment aan boeken, kleding, en andere groene snuisterijen.
Ben je nog op zoek naar iets speciaals, dan kunnen ze dat meenemen; mail Dick; Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.