Hij doet het niet meer

Vragen stellen en oplossingen geven

Moderator: ruben

Reinald
Knipperlichtje

Hij doet het niet meer

Berichtdoor Reinald » do 22 sep 2011 21:27

Ik heb vorige week mijn ontsteking vervangen van mijn daf bij de oude ontsteking had het asje teveel speling.
nieuwe punten in de andere ontsteking gezet alles weer monteren. ontsteking weer in het blok gezet alles vast zetten starten en lopen. naar de 2e proef rit van ongeveer 10min ging hij op eens uit. paar minuten wachten starten en lopen 100m verder weer uit. Ben toen naar gesleept door een kameraad met een nissan patrol. Thuis weer gestart op benzine of gas maakt niet uit naar een paar minuten weer uit. Ik dacht eerst aan de bobine daar had ik al eens een keer wat over gelezen. Dus de bobine overgezet van mijn oude onsteking waar ik nooit last mee heb gehad kwa niet starten. Maar ik heb nog steeds het zelfde probleem.
Wat kan dat nu zijn?

Mvg Reinald

Jorrit
Cabine Coureur

Re: Hij doet het niet meer

Berichtdoor Jorrit » do 22 sep 2011 21:40

Ik heb vorige week mijn ontsteking vervangen van mijn daf bij de oude ontsteking had het asje teveel speling.
nieuwe punten in de andere ontsteking gezet alles weer monteren. ontsteking weer in het blok gezet alles vast zetten starten en lopen. naar de 2e proef rit van ongeveer 10min ging hij op eens uit. paar minuten wachten starten en lopen 100m verder weer uit. Ben toen naar gesleept door een kameraad met een nissan patrol. Thuis weer gestart op benzine of gas maakt niet uit naar een paar minuten weer uit. Ik dacht eerst aan de bobine daar had ik al eens een keer wat over gelezen. Dus de bobine overgezet van mijn oude onsteking waar ik nooit last mee heb gehad kwa niet starten. Maar ik heb nog steeds het zelfde probleem.
Wat kan dat nu zijn?

Mvg Reinald
Is iets wat warm wordt en er dan mee ophoudt.

Een van de condensatoren of de voorschakelweerstand lijkt me.

Succes!

Reinald
Knipperlichtje

Berichtdoor Reinald » do 22 sep 2011 21:56

okee bedankt zal morgen direct even wat overzetten van een andere ontsteking

mvg Reinald

Reinald
Knipperlichtje

Berichtdoor Reinald » vr 23 sep 2011 19:15

Probleem is opgelost. Het was inderdaad een condensator.
bedankt voor je hulp.

Gr Reinald

Terug naar “Techniek YA126”