C Rijbewijs.
Moderator: ruben
-
harley jack
- Cabine Coureur
-
Dafinknouleuk
- Vierwielend Vooruit
-
harley jack
- Cabine Coureur
-
harley jack
- Cabine Coureur
C RIJBEWIJS
He jerry ik zal de 328 alvast maar poetsen
want ik kom er aan .afgelopen 4 dagen les gehad en vandaag examen tech en theorie en ook dit heb ik gehaald. i.v.m dat ik al heel veel snipperdagen op genomen hebt begin ik in juli met 2 dagen rijden en de derde dag afrijden.dus het makkelijkste krijg ik nog
dus ben ik nu 8 dagen verder
-
jerry
- Vierwielend Vooruit
heey jack
goed bezig heey gefeliciteerd!
nou men daffie staat altijd klaar hoor tis net een brandweer auto die staan ook aan de stroom nou das bij al men wagens ook zo rolstoel acculaders perfect is dat
ik hoor het wel leuk als je an komt dat weet je
suc 6 verders met je reis bewijs! laatste stukkie ff een rondje rammen met zo een les hok ag joh makkie
tot horens jerry
goed bezig heey gefeliciteerd!
nou men daffie staat altijd klaar hoor tis net een brandweer auto die staan ook aan de stroom nou das bij al men wagens ook zo rolstoel acculaders perfect is dat
ik hoor het wel leuk als je an komt dat weet je
suc 6 verders met je reis bewijs! laatste stukkie ff een rondje rammen met zo een les hok ag joh makkie
tot horens jerry
-
harley jack
- Cabine Coureur
-
Hoppa69
- Sir Spam-a-lot :-)
Moet je eerst om een nieuw C rijbewijs bij de gemeente a 32 euro.
Kan je na 4 weken weer om een nieuwe om E erbij te laten zetten.
Weer 32 euro.
Stelletje tillers in dit land, had nog gevraagd om de eerste uit te stellen tot ik E had maar zonder C op je rijbewijs mag je niet lessen en niet afrijden.
Terwijl het overal genoteerd staat, examinator heeft tegenwoordig zo'n palmtop bij hem, staat heel de hebbe en houwe in.
Kan je na 4 weken weer om een nieuwe om E erbij te laten zetten.
Weer 32 euro.
Stelletje tillers in dit land, had nog gevraagd om de eerste uit te stellen tot ik E had maar zonder C op je rijbewijs mag je niet lessen en niet afrijden.
Terwijl het overal genoteerd staat, examinator heeft tegenwoordig zo'n palmtop bij hem, staat heel de hebbe en houwe in.
O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.
Ik hou van mijn daf.
Vandaag naar de rijbewijskeuring geweest omdat ie bijna afliep.
Eigen verklaring: € 19,00, keuring € 38,20 voor 10 minuten en daar komen de kosten van het rijbewijs zelf nog bij. Wat een onzin weer. Als ik nou tegen de 70 liep dan vind ik de keuring wel o.k. maar dat duurt nog een paar dagen. 10684 om precies te zijn.
Eigen verklaring: € 19,00, keuring € 38,20 voor 10 minuten en daar komen de kosten van het rijbewijs zelf nog bij. Wat een onzin weer. Als ik nou tegen de 70 liep dan vind ik de keuring wel o.k. maar dat duurt nog een paar dagen. 10684 om precies te zijn.