ya 328

Voor (foto)verslagen over diverse projecten, zoals restauratie van uw auto, inbouw van gas, klussen aan een polynorm etc

Moderator: ruben

Hoppa69
Sir Spam-a-lot :-)

Berichtdoor Hoppa69 » do 16 okt 2008 22:31

Ik jouw ook niet. :lol:

Maar terug ouwehoeren mag ik wel doen. :twisted:

Weet jij misschien nog niet, ik ben een havenwerker, die kunnen wel tegen een stootje. 8)

Heb liever commentaar dan achter mijn rug :evil: , doe ook maar wat in mijn schuurtje, heb er niet voor geleerd of wat dan ook. :oops:
O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.

ruben

Berichtdoor ruben » do 16 okt 2008 22:38

had al zoiets gehoord een vriend van me zat op de grote vaart, die zei wel eens zoiets., en ok, zo te zien had je me wel te pakken ja, , maar ja das niet echt mijn tak van sport, al heb ik zo mijn sportieve momenten.
heb eigenlijk het gevoel dat jij graag voor doelmatig gaat, vandaar, en niet zomaar iets doet,n. vandaar mijn antwoord, er is best een goeie kans dat het met locktite ook prima blijft zitten , maar ja, geen enkele borging werkt altijd,
zo is een kleine samenvatting van zoals ik het geleerd heb, wat je er mee doet is aan jou
http://www.byrongliding.com/images/lockwire.gif

Hoppa69

Berichtdoor Hoppa69 » do 16 okt 2008 22:47

Heb dat met dat ijzerdraadje al is een paar keer eerder gedaan.

Kwam ik ook niet beter uit de verf als dit.

En los gekomen is het nog niet. 8)

De gaatjes liggen op 1 lijn maar dan nog heb ik een berg tangen nodig om het er door heen te krijgen.

Ik kan een hoop maar niet alles.

Hier heb ik gewoon geen geduld voor. :oops:

Terwijl ik dit type, bedenk ik mij ineens de perfecte oplossing voor dit probleem.

Volgende keer zal ik vliegertouw nemen. :mrgreen: :mrgreen:
O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.

Willempie
Hercules Held

Berichtdoor Willempie » do 16 okt 2008 22:53

Ik wil hier toch even op in haken, kijk dat mag ik wel verschil van mening maar er toch goed over praten. Zonder elkaar af te branden via een/het forum terwijl mensen het persoonlijk nooit zo zouden (durven) zeggen. :!:
En ik wil ook nog even kwijt dat ik de projecten van hoppa69 altijd erg leuk vindt om te volgen. Ik vind dat je altijd erg zorvuldig en netjes te werk gaat. Maar dat kan ook beteken dat ik te makkelijk ben. :roll:
De één gaat voor 100% orginele restauratie. De ander voor betrouwbaarheid en "gemak".
Ieder zijn ding toch?

ruben

Berichtdoor ruben » do 16 okt 2008 22:54

mochten we elkaar ooit eens in het echt tegen komen, doe ik het je voor, met de hand, zonder tang, denk zelfs ook gewoon als hij in een auto gemonteerd zit, als ik er enigzins bij kan, je mag me eraan houden, als je het 1 of 2 keer gezien hebt, kan jij het ook

Hoppa69

Berichtdoor Hoppa69 » do 16 okt 2008 22:54

Ik heb er nog ff een th bij gepakt, het behoort te zitten zoals op 1 van jouw plaatjes.
:oops:
O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.

blijedafrijer
Cabine Coureur

Berichtdoor blijedafrijer » do 16 okt 2008 22:56

vanuit finland kan ik alleen maar zeggen
Ruud ga zo door hier hebben onze medehobbyisten wat aan
dus namens ons en in het bijzonder mijzelf dank voor de
duidelijke reportage's dat van dat extra leidingkje ga ik
na mijn vakantie uitzoeken groet uit finland van de
blijedafrijer

ruben

Berichtdoor ruben » do 16 okt 2008 22:57

vind ik ook willem, zou het hem in het echt leven ook gezegd hebben, tenzij ruud natuurlijk anderhalve meter breed is en ruim 2 meter lang, dan kijk ik wel uit, want ik kan ook niet hard lopen namelijk. En ja, ook ik kijk en lees erg graag met ruud mee, snap gewoon niet waar hij zoveel tijd vandaal haalt maar zit gewoon elke dag te kijken wat hij dan weer gedaan heeft, en ja , weet zeker dat ik er ook erg veel van leer, hou zelf ook van origineel, maar als nieuw echt beter is, kies ik altijd voor wat voor mij en al de mensen om me heen het belangrijste vind, en dat is de veiligheid

ruben

Berichtdoor ruben » do 16 okt 2008 22:59

Ik heb er nog ff een th bij gepakt, het behoort te zitten zoals op 1 van jouw plaatjes.
:oops:
,
heb graag gelijk, maar vind het vervelend om iemand een naar gevoel te geven, dus , voel je niet afgezeken, alsjeblieft

blijedafrijer
Cabine Coureur

Berichtdoor blijedafrijer » do 16 okt 2008 22:59

de blijdafrijer heet gerard hoor

Hoppa69

Berichtdoor Hoppa69 » do 16 okt 2008 23:00

Wat zo'n touwtje allemaal wel niet te weeg brengt op dit forum. 8)

Maar eigenwijs als dat ik ben, zal morgen nog is voor die borging gaan zitten, nou ik dankzij ruben er een goed plaatje van heb, hoe het wel moet, zie je ook wel in de th maar niet zoals op zijn plaatje.
O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.

Hoppa69

Berichtdoor Hoppa69 » do 16 okt 2008 23:02

ruim 2 meter lang
Dat wel, maar dan moet ik wel heel erg opgewonden zijn. :lol: :lol: :lol:
O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.

ruben

Berichtdoor ruben » do 16 okt 2008 23:04

probeer anders eerst op een los plaatje met 2 bouten, of 2 bouten in de bankschroef, zodat je weet hoe dat gaat, en je het gevoel in je vingers hebt, ga dan naar de lastige plek, zo heb ik het ook geleerd, en het gaat echt het makkelijkste met gewoon je vingers, alleen dat laatste stukje wat je afknipt zou ik met de tang doen.
ik doe ongeveer een kwart van al mijn bouten die ik monteer zo, dus ja, dan heb ik ook wel makkelijk praten he,
ik weet niet of dat ook is wat jij doet maar als ik zo'n container uit een schip zou moeten rukken en op zo'n vracht wagen zetten denk ik dat het er ook niet netjes uit zou zien in jou ogen
Laatst gewijzigd door ruben op do 16 okt 2008 23:07, 1 keer totaal gewijzigd.

Hoppa69

Berichtdoor Hoppa69 » do 16 okt 2008 23:05

maar vind het vervelend om iemand een naar gevoel te geven, dus , voel je niet afgezeken, alsjeblieft
Is je ook niet gelukt. :lol:

Maandag is de vakantie voorbij, dus zal het wel iets stiller worden hier maar niet te stil hoop ik.
O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.

ruben

Berichtdoor ruben » do 16 okt 2008 23:22

altijd jammer als de vakantie voorbij is, maar lees mijn vorige bericht hopelijk heb je daar ook wat aan, en nu ga ik erin, want ik heb geen vakantie

Terug naar “Projecten”