Volgend project werd dus toch niet de H4 lampen
Aan de rechterkant had ik al een tijdje lekkage, dacht eerst een keering van een van de uitgaande flenzen van de verdeelkast rechts maar na even goed kijken bleek het langs de pen van de 4 wiel aandrijving te komen. Bij Ruud de maten van de O-ringen opgevraagd en gekregen, nogmaals bedankt Ruud.
Even de 4 moertjes los en voorzichtig opwippen.
Was even prutsen en wat remleidingen los halen van het chassis want er loopt nog al wat aan leidingen en slangen over dat kapje heen maar hij is eruit.
Hoe alles eruit moet staat in het H-bak onderwerp van Ruud
Maar wat mij bij de mijne opviel is dat het lijkt of er een keer andere bussen in gezet zijn, andere uiteinde had ook een losse bus erin geperst.
De onderste kwamen eruit, de bovenste dikkere zijn de maat die Ruud doorgaf. Met de nieuwe ging de pen er nog steed soepel door maar wel met een gezonde frictie van de O-ringen.
Deze had 5 vulringen aan de rechterkant
Even wat echt borgdraad gepakt om de bout mee te borgen
zo'n tang maakt het makkelijker maar zonder wil het ook best wel.
Ik ben er happy mee.

er weer tussen gefrot met een hoop moeite, paste echt net langs de bedienings bout/beugel. Ook even een nieuwe pakking gemaakt.
Was wel even prutsen om de vork om de as te laten vallen, de as was helemaal naar voren geschoven en dan doet hij dus niks. Dus ook via de vul opening de as weer naar achteren gehaald en de vork eromheen gekregen na een paar keer.
beetje moeilijk te zien maar hier het resultaat
even 2 oude stukjes binnenband geknipt
voor hierachter, het oude spul kruimelde er achter vandaan.
Even weer de bak olie erbij gepakt.
netjes op niveau brengen, ondanks dat er vaak plasje onder lagen en mijn parkeerplek bij huis ook redelijk gemarkeerd is hoefde er nauwelijks wat bij.
even cursus reservewiel terug hangen voor luie monteurs die hun rug nog langer dan vandaag nodig hebben
Toen de nieuwe kogelkop voor de gas stang erbij gezocht
beide kanten 1/4-28 draad, moest besteld worden maar goed te leveren.
even zo erop draaien dat de stationair en vol gas aanslag gehaald worden.
de oude
die trek je er dus zo vanaf
komt omdat het gat helemaal uitgeslagen is