Voor mij ook geen code 95, ook E doe ik niet.
Als je binnen 2 jaar beslist toch code 95 te halen hoef je alleen "deze module" nog te doen.
Valt niet mee om na 30 jaar weer theorielessen "verkeer" te doen.
mzzl
Kees
Moderator: ruben
Ik probeer E er wel achteraan te doen, als je het later doet moet de theorie ook weer over als ik me niet vergis.Hejj,
Voor mij ook geen code 95, ook E doe ik niet.
Als je binnen 2 jaar beslist toch code 95 te halen hoef je alleen "deze module" nog te doen.
Valt niet mee om na 30 jaar weer theorielessen "verkeer" te doen.![]()
mzzl
Kees
ik heb een paar jaar terug CE gehaald, nadat ik al 10 jaar daarvoor C gehaald had.Ik probeer E er wel achteraan te doen, als je het later doet moet de theorie ook weer over als ik me niet vergis.
Voor mij is de theorie 15 jaar geleden, maar is best wel weer wat veranderd sinds die tijd...
Das niet te vergelijken met een vrachtwagen aanhanger, die zie je tenminste wel in je spiegels.kan niet eens fatsoenlijk met mijn Polynorm aan de daf achteruitrijden
Hallo Bert,gefeliciteerdwat wordt het? een 328 of een 314?
Hejj Jorrit,Gefeliciteerd Kees!
Zoals de meesten wel weten hier heb ik ze alle drie gehad, een fluiter, een 328 en een 314.Als het je om het 'echt rijden' gaat komt de 328 op 1 (door het schakelen en sturen), de REO op 2 en de 314 op drie.
Trouwens, met de 314 heb ik nu nou niet echt het idee dat ik vrachtwagen rij... De REO heeft de nare eigenschap dat je echt niet kunt inschatten hoe groot je bent. Zo'n bezemsteel op de bumper is echt onmisbaar...
Heb je het complete pakket?Hejj,
De "theorie" is binnen!![]()
![]()
Dus ik kan aan de praktijk beginnen.
mzzl
Kees
Heb je het complete pakket?Hejj,
De "theorie" is binnen!![]()
![]()
Dus ik kan aan de praktijk beginnen.
mzzl
Kees
Veel plezier met lessen, ondertussen heb ik er 5 dubbele lessen opzitten, reuze leuk (natuurlijk lessen met een XF)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten