Detailfoto's van het oude bul, werkfoto's tijdens het takelen, en wat onderdelen..

De carb lijkt ook iets te lekken

De snaren. Zo lijken ze nog best aardig. Wacht even, tijd voor een foto uit andere hoek..

Toch maar tijd voor wat anders. Wat ben ik blij dat paps Dafke toch naar huis heeft gereden, in plaats van dat ik eerst nog richting Den Helder zou rijden!!

Ik weet niet hoe de uitlaat vast hoort te zitten, maar vast niet zo. En oja, dit kreeg ik dus niet los toen de motor ingebouwd zat.

De bak is ook ietwat schmutzig

We moeten ook maar eens met wat rubber in de weer, nieuw scherm snijden

De uitlaat. Uitgescheurd. Tevens hoort daar geen ring buitenom vastgebakken te zitten?!

Met 2 slangklemmen..

De oplossing is soms toch wel simpel. Flex!

Vies, bah!

Klaar voor hergebruik!

Het oude spruitstuk. Hopelijk is deze niet gescheurd. Zijn pakking daarentegen...

..is, denk ik..

..wel degelijk gescheurd..

..op méér dan 1 plek!!

Tijd om de goede spullen eraf te halen.

Zo doen we dat!

De drukgroep is ietwat vies
Dit toch wel!

Goede onderdelen gaan in hergebruik. Hoewel, wat zien we hier..

Jawel, die is stuk! Vreemd, ik heb er niets van gemerkt tijdens het rijden. Hij doet zijn werk nog wel!

Mooi, aan de kant met dat ding!

Ondertussen is ook een nieuw besteld toplager binnengekomen. Loopt zo glad als babybillen!
Tevens foto's uit het archief, gemaakt met paps z'n mobiel. De mijne is nog niet modern genoeg, die heeft geen camera..

Jawel, zelfs de eigenaar doet af en toe iets!!

Loshalen motorsteum, zodat hij langs de stuurhuis komt
Ondertussen kan ik er zelf weinig mee, omdat ik veel wacht loop in Den Helder en dus weinig (of niet!) vrije dagen op kan nemen. Oftewel: afgezien van de dag dat we de motor eruit hebben gehaald, heb ik hier weinig toe bijgedragen. Mijn vader heeft wat dat betreft een leuke goedkope hobby, sleutelwerk op mijn kosten haha