Als je er 1 van de rekwisieten wat wil uitleggen over wat wat is bij b.v. een ya 126, dat ze je aankijken als of je niet bestaat.
Nou, zoek het dan maar uit met je @$#!%$ zooi.
Moderator: ruben
Uit zeer betrouwbare bron vernomen:die YT is een kopie. tenzei ze pas een andere gekocht hebben. ze hebben het frame van een 328 verbouwd als ik het goed heb. en de cabine van een 314 erop
laast toen ik daar liep waren ze met dat project bezig. de daf 328 waar ze Bernhard mee zouden vervoeren staat daar ook in een loods met veel meer leuk spul
ik was met die man van de rekwisieten bij het daf museum toen ze toestemming vroegen om de yt van het daf museum te lenen. dit wilden ze om er zelf eentje te kunnen nabouwen. ik heb ook het project in halve staat gezien, sindsdien ben ik er eigenlijk niet meer geweest.Uit zeer betrouwbare bron vernomen:die YT is een kopie. tenzei ze pas een andere gekocht hebben. ze hebben het frame van een 328 verbouwd als ik het goed heb. en de cabine van een 314 erop
laast toen ik daar liep waren ze met dat project bezig. de daf 328 waar ze Bernhard mee zouden vervoeren staat daar ook in een loods met veel meer leuk spul
de YT 514 die ze daar hebben is een originele de YT 1527/32 is ook een originele maar inbrijkleen van het DAF museum uit eindhoven en daar is er maar 1 meer van bekend
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast