Vandaag een lekker stukje gereden. Met onze kinderen, broer en zijn kinderen naar Eindhoven airport en daar langs de baan vliegtuigen kijken.
Bij de stoplichten staan er achter mij 2 politieagenten op hun enduro's. Ik kon ze niet verstaan maar ze hadden het in ieder geval over de 126! 2 minuten later langs de oirschotse hei ik daar een 126 over het oefenterrein rijden!! oohhh.
Wij verder naar huis en lekker wat zandpaden genomen. ergens op een smal zien we een eind verderop een lightweight staan. Ik dacht dat die op ons wachtte om te laten passeren maar die stond stil voor een lekkere natte / vette "kleiput" van een meter of 15. Zo'n plek die nagenoeg altijd nat is. Hij wilde het niet riskeren en wilde terug. Ik vroeg of hij touw bij had, dan wilde ik hem wel lostrekken als het niet goed ging. Toen wilde hij het wel riskeren. Maar het ging goed. Toen ik, in zijn 1 en gas erop, bleef de laatste halve meter staan maar toen de 4 wiel ingeschakeld en weer verder. dacht dat het wel zou lukken met 2 wielaandrijving, net niet dus.
mzzl
Kees
Kortom, weer een lekker daf dagje gehad.
lekker stukje gereden
Moderator: ruben
Motorke loopt super!Kan je nog verschil merken met de gestelde kleppen?
Ik heb het idee dat hij wat soepeler loopt, pakt heel goed op en zuiniger.
ook vandaag weer zuinig gereden, ondanks de verschillende zandpaden en de binnendoorweggetjes toch nog 1 op 3.5 gereden.
Dus het dafke is ervan opgeknapt.
mzzl
Kees