Veldkeuken achter YA126

Al het overige wat YA126 gerelateerd is

Moderator: ruben

martijn
Hercules Held

Berichtdoor martijn » do 07 apr 2011 07:38

dat is dan weer jammer :) je bent niet over te halen met een bepaald onderdeel voor de veldkeuken? misschien een brander ?

ruben
Sir Spam-a-lot :-)

Berichtdoor ruben » do 07 apr 2011 19:21

zag vandaag nog een veld keuken op vliegveld lelystad staan, van iemand van hier? of misschien van Jan Soldaat, die hadden er eerder ook een 314 staan met zo'n giga imperial, zoals Jorrit nu ook heeft

Jorrit
Cabine Coureur

Berichtdoor Jorrit » do 07 apr 2011 23:39

zag vandaag nog een veld keuken op vliegveld lelystad staan, van iemand van hier? of misschien van Jan Soldaat, die hadden er eerder ook een 314 staan met zo'n giga imperial, zoals Jorrit nu ook heeft
Zal inderdaad wel van Jan Soldaat zijn, die doen nog wel eens uitjes organiseren bij Wings over Holland.

Ruben, kom je vaker op Lelystad? Voor m'n werk ben ik er heel geregeld. Bij Heli Holland en bij Aeroservice...

ruben
Sir Spam-a-lot :-)

Berichtdoor ruben » vr 08 apr 2011 21:37

tegenwoordig bijna elke donderdag op het Aviodrome, en heel vaak bij wings over holland, bogaerds, klm aeroclub, lelykopters, soms bij martinair, soms bij singles&twins, soms bij AIS en heel soms bij aero service, als je bij wings een bus van Star-Airservice ziet staan, heb je een hele goeie kans dat ik daar ergens binnen zit., Dus bijna overal behalve bij heli holland, das eigenlijk onze grootste concurent op helikopter gebied.
maar hoe vaak precies is niet te zeggen, soms 4 dagen in de week, en dan ineens 2 maanden niet.

Als ik het weer van te voren weet zal ik het je wel es laten weten, kunen we wel eens buurten, mag vast wel van Victor en anders neem je me maar eens mee naar heliholland, lijkt me wel lachen.

Terug naar “Overig”