Gisteren nog het wiellager bestuurderskant voren afgesteld.

Moderator: ruben
Hoi Jack,kijk ook even of je spruitstuk nog goed is.
meestal altijd t.p.v waar je pakkig kapot
is is je spruitstuk smoezelig.d.w.z gebrokkeld.
laat hem anders vlakken want anders heb je niet lang plezier van je nieuwe pakking.en draai hem van binnen naar buiten kruislings vast.laat hem lekker warm worden en trek hem de volgende dag als hij afgekoeld is nog een keer na
ja dat mag zeker wel schoongemaakt worden.
ik vind het nog steeds altijd jammer dat mensen een oldtimer als deze kopen om er lekker mee te raggen.zijn ze tenslotte voor gemaakt.
als je het aan mij vraag NIETze zijn wel gemaakt om door het een en ander heen te rijden.maar dan moet er zeker goed onderhoud gepleegd worden. kijk ze zijn al oud en hebben regelmatig / meer onderhoud nodig dan een moderne auto.als je alleen een legervoertuig koopt om met hem te crossen ben je er zo vanaf en is de oud ijzerboer er weer blij mee.daarvoor komt die van mij nooit door de blubber of water.ik weet toch wel dat hij het kan.maar ik koester hem weer op een andere manier
Even de vering losgemaakt?(p.s. vlucht heuvels met een lekker gangetje vind de daf niet erg hoor !)
Gr, Ramon![]()
![]()
Haha ja verkeersdrempels, ook goedIk neem aan de je 'verkeersdrempels' bedoelt? Een beetje vluchtheuvel heeft toch wel een rand van 20cm+ en ik weet ook niet zo goed hoe ik daar op kan rijden zonder een bloembak/ lantaarnpaal/ ANWB mast weg te maaien![]()
![]()
![]()
![]()
Recht over een rotonde met wat beplanting klan ik me dan weer wel voorstellen![]()
Maar ik moet dat niet doen, dan wordt het prijskaartje nog hoger als ze dat er ook nog bij nemen...
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 5 gasten