polynorm 1 ton
Moderator: ruben
-
Dikkie
- Site Admin
- Contacteer:
Mijn daf staat in Den Helder, en is op moment niet rijwaardig
(Moet nieuwe ontsteking aanleggen, er is water bij de 6e bougie gekomen en nu draai ik op 5 pitten.. oeps)
Lijkt erop dat mijn daf voorlopig ook niet in deze omgeving is, dus de aanhanger ophalen en meenemen wordt erg lastig.. ik denk dat mijn ibiza er niet op uitgerust is
Kees, ben jij in staat om, als ik 1 zo een cadi koop, het ding droog op te slaan? Zoja, dan zouden we onderling wat kunnen regelen m.b.t. datum afhalen..
Uiteraard moet ik eerst wel een keer daar langskomen om te kijken of het wat is, als er veel laswerk aan zit zie ik ervan af
Lijkt erop dat mijn daf voorlopig ook niet in deze omgeving is, dus de aanhanger ophalen en meenemen wordt erg lastig.. ik denk dat mijn ibiza er niet op uitgerust is
Kees, ben jij in staat om, als ik 1 zo een cadi koop, het ding droog op te slaan? Zoja, dan zouden we onderling wat kunnen regelen m.b.t. datum afhalen..
Uiteraard moet ik eerst wel een keer daar langskomen om te kijken of het wat is, als er veel laswerk aan zit zie ik ervan af
Hallo Dikkie,Mijn daf staat in Den Helder, en is op moment niet rijwaardig(Moet nieuwe ontsteking aanleggen, er is water bij de 6e bougie gekomen en nu draai ik op 5 pitten.. oeps)
Lijkt erop dat mijn daf voorlopig ook niet in deze omgeving is, dus de aanhanger ophalen en meenemen wordt erg lastig.. ik denk dat mijn ibiza er niet op uitgerust is![]()
Nee, ik kan hem helaas niet droog opslaan. Voor mijn Daf heb ik een stallingsplekje gehuurd.
Maar 1 van de Polynorm's ( de beste) staat al 15 jaar buiten bij die man, dus die paar weken / maande extra zal geen problemen opleveren.
Als je er bij die man 1 koopt zal hij daar ongetwijfeld nog mogen blijven staan.
mzzl
Kees
-
Dafinknouleuk
- Vierwielend Vooruit
Hallo,
Zijn er nog "zeiltjes" te koop voor de polynorm, en wat kosten die?
bvd
Kees
Ps: ik weet er "weer" ergens een paar buiten staan, zit het originele doek nog op.
Morgen is effe bellen, ben benieuwd!
aanvulling: ik heb met die man gebeld. Hij had er 3 staan.
Vraagprijs € 300,--
Hij "dacht" dat ze niet echt rot waren maar alleen wat schilderwerk nodig hadden.
Dus dat zal toch wel tegenvallen van dichtbij denk ik dan maar!
Zijn er nog "zeiltjes" te koop voor de polynorm, en wat kosten die?
bvd
Kees
Ps: ik weet er "weer" ergens een paar buiten staan, zit het originele doek nog op.
Morgen is effe bellen, ben benieuwd!
aanvulling: ik heb met die man gebeld. Hij had er 3 staan.
Vraagprijs € 300,--
Hij "dacht" dat ze niet echt rot waren maar alleen wat schilderwerk nodig hadden.
Dus dat zal toch wel tegenvallen van dichtbij denk ik dan maar!