Doppen gemonteerd.

Kraan voor K.I. gas gemonteerd.

Andere frontplaat ook er op.

De rest van de meuk er op en de koplampen afgesteld.

Klemmen voor de motorkappen schoon gemaakt.

En geverfd.

Moderator: ruben
Raamrubbers liggen al haast een jaar of 2 op de zolder.goed bezig sjaak
ben benieuwd naar je raamwerk
ik heb laatst de gehele voorzijde aangepakt en de nieuwe rubbers op maat gemaakt voor de ramen maar heb ff zitten kloten en natuurlijk 1 onderste smal ruitje zij toen ik der bijna was tikdus daar was ik erg blij mee had namelijk alle originele ruitjes mer daf logo der in
![]()
dus ben benieuwd naar je verslag hier over !en ook gelijk of iemand nog zo een ruitje heeft leggen !!!!!!??????dan hou ik me geel erg graag aanbevolen
![]()
groetjes
Fijne van zo'n dopje is ook dat ik nu weet welke ik gehad heb.Mooie gedetailleerde foto's weer. Die plastic dopjes op de smeernippels zijn ook lekker handig. Wij moesten ze altijd rood verven en de verf ging er door het vet altijd weer af, dus dan was het zoeken.
Jij leest niet alles he ?Zet je die spatborden er zonder "tochtstrip' tegenaan ? of ga je dat er later nog tussen pielen?
Buitenkant smeer ik nog een keer extra af met overschilderbare kit.2 lagen groen er overheen en op de plek waar het spatbord komt een soort van vilt geplakt die geen vocht opneemt.
Die plastic strippen van daf waar dus dat vocht tussen blijft zitten komen er niet meer op.

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten