sleutelruimte gezocht
Moderator: ruben
-
markwise
- Vierwielend Vooruit
sleutelruimte gezocht
Hallo Lui!
Ik heb een vraag:
Ik zoek een overdekte sleutel/stallingsruimte voor mijn Dodge.
Ik ben momenteel bezig met het plaatwerk van het apparaat.
Op dit moment staat ie buiten en met dit weer en de aankomende winter voor de deur...ik zie m zowat uit elkaar vallen..
Dus vandaar mijn vraag:
Ik wil graag ruimte huren, liefst in de buurt van Nieuwveen/Nieuwkoop waar ik de beschikking heb over stroom.
Geen heet werk (lassen oid) maar gewoon boren/schroeven en schuren.
Mocht je wat weten, ik hoor graag!
gt,
Mark
Ik heb een vraag:
Ik zoek een overdekte sleutel/stallingsruimte voor mijn Dodge.
Ik ben momenteel bezig met het plaatwerk van het apparaat.
Op dit moment staat ie buiten en met dit weer en de aankomende winter voor de deur...ik zie m zowat uit elkaar vallen..
Dus vandaar mijn vraag:
Ik wil graag ruimte huren, liefst in de buurt van Nieuwveen/Nieuwkoop waar ik de beschikking heb over stroom.
Geen heet werk (lassen oid) maar gewoon boren/schroeven en schuren.
Mocht je wat weten, ik hoor graag!
gt,
Mark
-
Hoppa69
- Sir Spam-a-lot :-)
Re: sleutelruimte gezocht
Probeer het is via het dodge forum.Ik zoek een overdekte sleutel/stallingsruimte voor mijn Dodge.
O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.
Ik hou van mijn daf.
-
markwise
- Vierwielend Vooruit
Grapjas...als jij nou eens niet de hoofdprijs vroeg voor een Wep, dan had ik die allang gehad!!
Maar even serieus, dit forum/deze club is gewoon erg prettig.
Je kan alles vragen en je krijgt normaal antwoord, zonder afgefikt oid te worden en dat spreekt me erg aan.
Het Dodge forum is meer van de Pickup trucks met big blocks enzo, niet echt mijn ding..
Ik vind de sfeer hier gewoon geweldig en ben nog steeds fan van de daf..
Moet ook wel, is me met de paplepel ingegoten want mijn Opa was na zijn carriere als beroeps militair tot zijn pensioen werkzaam bij Daf...en 1 en 1 is 2 he...
En zoals ik in een eerdere posting al zei, die 126 komt er ook...
dus, als iemand ruimte heeft, graag!
Maar even serieus, dit forum/deze club is gewoon erg prettig.
Je kan alles vragen en je krijgt normaal antwoord, zonder afgefikt oid te worden en dat spreekt me erg aan.
Het Dodge forum is meer van de Pickup trucks met big blocks enzo, niet echt mijn ding..
Ik vind de sfeer hier gewoon geweldig en ben nog steeds fan van de daf..
Moet ook wel, is me met de paplepel ingegoten want mijn Opa was na zijn carriere als beroeps militair tot zijn pensioen werkzaam bij Daf...en 1 en 1 is 2 he...
En zoals ik in een eerdere posting al zei, die 126 komt er ook...
dus, als iemand ruimte heeft, graag!
nee geen Noorse,
deze heeft in griekenland gedraaid.
is trouwens ook wel te zien aan het blok. erggggggg stoffig.
maar de dodge is voorlopig nog niet aan de beurt.
eerst de dikke daf ,dan de 126 van mike en daarna eventueel de Dodge.
M.a.w. ik heb nog wel wat sleutelwerk voor de boeg.
groeten ronald
deze heeft in griekenland gedraaid.
is trouwens ook wel te zien aan het blok. erggggggg stoffig.
maar de dodge is voorlopig nog niet aan de beurt.
eerst de dikke daf ,dan de 126 van mike en daarna eventueel de Dodge.
M.a.w. ik heb nog wel wat sleutelwerk voor de boeg.
groeten ronald
Rick, dat klopt.
Alleen zoek ik een stallingsruimte voor de auto van mijn zwager, in Alkmaar of omgeving. Die rijdt binnenkort ook in de RAL 6014 kleuren. Weliswaar geen DAF maar een Nekaf, maar het begin is er. Mijn neef heeft vorige maand ook een Nekaf gekocht dus de kop van Noord-Holland is weer een stukje groener geworden.
Alleen zoek ik een stallingsruimte voor de auto van mijn zwager, in Alkmaar of omgeving. Die rijdt binnenkort ook in de RAL 6014 kleuren. Weliswaar geen DAF maar een Nekaf, maar het begin is er. Mijn neef heeft vorige maand ook een Nekaf gekocht dus de kop van Noord-Holland is weer een stukje groener geworden.
ik heb nog een sleutelplek over in mijn schuur te heerhugowaard, mocht je nog op zoek zijn.
stalling is in afgesloten ruimte en er is staat een brug in de sleutelruimte van +/- 250 m2, met krachtstroom, banden apparaat, enzovoort.
voor meer info : jeffreymulder@kpnmail.nl
mvg
jeffrey
stalling is in afgesloten ruimte en er is staat een brug in de sleutelruimte van +/- 250 m2, met krachtstroom, banden apparaat, enzovoort.
voor meer info : jeffreymulder@kpnmail.nl
mvg
jeffrey