Allen bedankt voor het lachen deze dagen

Filmpje:
https://youtu.be/fMQUyqECT8w

Moderator: ruben
Sorry BertPeter, de eerste 126 was van Nico en de tweede van mij, niet van Marcel.
Volgend jaar kijken of er meer mensen een triangel bij zich hebben kunnen we er nog meer achter je 314 hangen.
krijg je nog meer commentaar dat die Hollanders echt zuinig zijn.
Die doekjes die ik er bij Bert tussen had gedaan..... totaal geen beschadigingenSorry BertPeter, de eerste 126 was van Nico en de tweede van mij, niet van Marcel.
Volgend jaar kijken of er meer mensen een triangel bij zich hebben kunnen we er nog meer achter je 314 hangen.
krijg je nog meer commentaar dat die Hollanders echt zuinig zijn.![]()
Een triangel was er nog wel, maar geen blokken voor een 126. Alleen blokken voor een 314 (doekje ertussen Kees?)
Volgend jaar inderdaad 3, maar als je een keer met pech staat ook geen blokken?Die doekjes die ik er bij Bert tussen had gedaan..... totaal geen beschadigingen![]()
![]()
Maar bij mijn 314 geen blokken op de bumper.![]()
![]()
Volgend jaar als je er 3 achter wil hangen... ik stel mijn triangel wel weer beschikbaar.
Met een groep is het altijd leuk en gezelligBen er nog nooit geweest, volgens mij moet ik daar maar eens verandering in gaan brengen....
Voor W&W naar de eiffel geweest, ook dik 800 km erbij gezet. Morgen weer een rondritje, is ook weer 150 km.De 314 wordt nog altijd goed gebruikt zie ik, Peter! Leuk!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast