De 1 zegt dat het werkt de ander zegt van niet, daar kom je dus maar op 1 manier achter en das ermee rijden.
Maar ja, dat spruitstuk is nergens te krijgen er zijn niet zoveel brandweer wagens gemaakt.
Daar dat is gemaakt op een JXLD of te wel een dikke daf motor en ik ook een jxld in de 126 heb en de spruitstukpakking het aan het opgeven is.
Ik ook niet verder kan met de 314, omdat ik de verf niet in orde krijg.
En over 3 weken ben ik 4 weken vrij om nog het 1 en ander in huis te doen, heb in die weken een afspraak staan bij de verf leverancier en die gaat de kleur na maken.
Heb ik besloten om is te kijken of ik zo'n spruitstuk kan aanpassen, zodat er 2 126 carbs op passen, die hebben ze in de brandweerwagens ook er op gezet.
Alleen hebben die een hendel op de aceleratiepomp en die van de 126 niet, maar zal dat niet missen als ik op gas rijd.
Plan is dan ook om die reserve jxld in te gaan bouwen en die er uit komt gaat dan op de plank.
JXC spruitstuk gepakt om een proeflas op te doen.
Beter een makkelijk te verkrijgen JXC spruistuk om zeep helpen dan de wat moeilijker te verkijgen JXLD slopen.
Is een speciale electrode voor gietijzer, schijnen niet de goedkoopste te zijn.
Stukje schoon gemaakt met de slijptol, plaatje ijzer er op gelast.

En met een tang er af gebroken, trok een hele rand uit het gietijzer, dus dat is goed.
Spul pakt dus goed.

Dus reserveblok uit de hoek getrokken.

Bovenkantje schoon gemaakt.