Philip
Toen ik de wagen tweede Pinsterdag in Zeeland kocht zaten er 6 banden onder vol met droogtescheuren en happen uit het profiel. Ik heb er toen 4 unimogvelgen met natobanden onder gezet omdat dat op dat moment zo uit kwam en ik veilig thuis wilde komen en heb de wagen190 km naar huis gereden. Ik wil mijn wagen zo origineel mogelijk maken en zal dus minimaal 2 goede16 x 9 banden om mijn reserve velgen moeten doen. dus dan die britse? Wat betreft de unimogvelgen daar gaan misschien radiaalbanden op maar dat ligt ook aan het prijskaartje, niet iedereen beschikt over een onbeperkt budget.. Veilgheid gaat natuurlijk boven veel, daarom komen er zeker geen cuffers op en er is op deze topic al eerder gesproken over de snelheid die speelt ook een rol. het is nog geen 2013 dus we zien wel.
Groet
Bert.
Banden
Moderator: ruben
-
B. van der Veer
- Clublid
Banden
Philip heeft zeker een punt wat betreft veiligheid.
Ik kwijfel nog wat ik ga doen (zodra de portemonee weer wat toelaat)
Of radiaaltjes voor de originele velgen of unimog bandjes + velg. De unimog versie heeft dan wel als nadeel (vindt ik) dat de polynorm er dan zo scheef achter hangt.
Eerst nog effe sparen = vrouw en dochter niet meer samen laten winkelen.
Mzzl
Kees
Ik kwijfel nog wat ik ga doen (zodra de portemonee weer wat toelaat)
Of radiaaltjes voor de originele velgen of unimog bandjes + velg. De unimog versie heeft dan wel als nadeel (vindt ik) dat de polynorm er dan zo scheef achter hangt.
Eerst nog effe sparen = vrouw en dochter niet meer samen laten winkelen.
Mzzl
Kees
-
Dafinknouleuk
- Vierwielend Vooruit