Daar heeft André van Duin een liedje over gemaakt: 'k heb hele grote bloemkoleals jij denkt dat luminium niet rot, moet je maar eens bij mij op de zaak komen kijken
ya 328
Moderator: ruben
-
Hoppa69
- Sir Spam-a-lot :-)
Deze rot niet, deze wordt n.l. niet meer nat. 
Affijn, ff de banden naar de bandenboer gebracht, wordt een vechtpartij zegt ie maar gaat wel lukken denkt ie.
Heeft met het feit te maken, dat de rand waar het lood op moet nogal van de dikke is.
We zien het wel, waarschijnlijk een zaterdag klaar, hij heeft niet eerder tijd.
En nog 2 smeerpuntjes gemaakt.

Affijn, ff de banden naar de bandenboer gebracht, wordt een vechtpartij zegt ie maar gaat wel lukken denkt ie.
Heeft met het feit te maken, dat de rand waar het lood op moet nogal van de dikke is.
We zien het wel, waarschijnlijk een zaterdag klaar, hij heeft niet eerder tijd.
En nog 2 smeerpuntjes gemaakt.

O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.
Ik hou van mijn daf.
-
jerry
- Vierwielend Vooruit
waarom moet je ballanceren dan ?zijn ze zo erg uit ballans dan ik heb der nato's onder zitten na de velgen op geknapt te hebben en goede banden er om te hebben gelegd niet eens over balanceren na gedacht ze doen het als een trein en ik had er lood op zitten die hadden ze vast gehecht aan de velg ring
dus heb dat netjes vlak geslepen en had al gou gezien dat da geen porum is met lood er op.
had laatst bij men personen auto ook nieuwe sloffen er onder gezet en ook gebalanceerd aan het end van de straat vlogen de lootjes door de lucht want die hielden niet op chroom stalen velgen
ook zo een moeilijke rand om je lood op te slaan dus haha dan niet
ik zeg suc 6 der mee
had laatst bij men personen auto ook nieuwe sloffen er onder gezet en ook gebalanceerd aan het end van de straat vlogen de lootjes door de lucht want die hielden niet op chroom stalen velgen
-
Hoppa69
Spiegel gekeken zeker ?Weleens in een vliegtuig gezeten Ruud?Deze rot niet, deze wordt n.l. niet meer nat.![]()
![]()
Heb daar rare dingen gezien
Nu ze onder de daf vandaan kwamen zat er ook niet veel verf op.
Was wel wat aangeslagen maar om nou te zeggen, het ziet er niet uit, nee.
En als het echt slecht wordt, is het ook zo weer los voor een verfje.
O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.
Ik hou van mijn daf.
-
jerry
- Vierwielend Vooruit
ok dan ag ja tis te proberen en als het voor je zelf prettig voelt!
niet iedere daf had het hoor ze kwamen ook wel eens zo uit de fabriek heb ik wel eens gehoord
maare jij bent tog zo van het smeren en nippels bij maken je ken zowat wel een centraal paneel in je gereedschap kast maken met kunstof groeneveld leidingen naar de smeerpunten om door te smeren of een centrale vet pomp
laters
niet iedere daf had het hoor ze kwamen ook wel eens zo uit de fabriek heb ik wel eens gehoord
maare jij bent tog zo van het smeren en nippels bij maken je ken zowat wel een centraal paneel in je gereedschap kast maken met kunstof groeneveld leidingen naar de smeerpunten om door te smeren of een centrale vet pomp
laters
-
Hoppa69
Wat ik met gewoon handenarbeid kan doen, zal ik niet laten, scheelt weer een berg stroom en bovendien stof.
Mag ook wel wat aan gedaan worden.

De rest ligt in de thinner.

Van de bedieningstangen waar van de gaffels er nog af konden, die kan ik pas verven als ze opnieuw afgesteld zijn.
Veel zijn er ook in de loop d'r jaren kapot getrokken en die zijn dus met hard soldeer behandeld, daar valt niet veel meer aan te stellen, kan je daar in tegen wel direct in de verf zetten.

Zo komen de onderdeelnummers ook weer is in het daglicht.

Na een thinner bad van een week.

Kan ze weer gebruiken nu.

Morgen ff de banden halen, ze zijn klaar met balanceren maar door tandartsbezoek, haalde ik het niet vandaag.
Mag ook wel wat aan gedaan worden.

De rest ligt in de thinner.

Van de bedieningstangen waar van de gaffels er nog af konden, die kan ik pas verven als ze opnieuw afgesteld zijn.
Veel zijn er ook in de loop d'r jaren kapot getrokken en die zijn dus met hard soldeer behandeld, daar valt niet veel meer aan te stellen, kan je daar in tegen wel direct in de verf zetten.

Zo komen de onderdeelnummers ook weer is in het daglicht.

Na een thinner bad van een week.

Kan ze weer gebruiken nu.

Morgen ff de banden halen, ze zijn klaar met balanceren maar door tandartsbezoek, haalde ik het niet vandaag.
O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.
Ik hou van mijn daf.