goede avond,
gewoon even een berichtje, ik had het nog niet eerder gezien, maar vond het wel mooi: geen extra richtingaanwijzers op het voorspatbord, de 'stadsverlichting' werkt als normale stadsverlichting, maar als de richtingaanwijzer ingeschakeld wordt, als richtingaanwijzer; leuk toch?
richtingaanwijzers
Moderator: ruben
-
Dafinknouleuk
- Vierwielend Vooruit
Re: richtingaanwijzers
En nu de koshere hamvraag: hoe is dat gefixt? 
Ik ben auto-elektrisch niet voldoende onderlegt; een zekere P vd B te Kraggenburg heeft het gefabriceerd en twerkt echt.
-
B. van der Veer
- Clublid
het is wel een aardig idee maar mensen zijn niet gewend dat een wit knipperend lichtje de richtingaanwijzer is. Ze kijken altijd naar iets oranjes of roods. Overdag zie je het bijna niet en een kleurtje wel. Natuurlijk kun je er een andere glaasje in zetten, heb ik ook in mijn 'extra' richtingaanwijzers. draadje bijtrekken en aansluiten in de kast. staat keuring op het schema.
ik rijd ya126
ik heb geen haast
ik heb geen haast
Stroom richting de afzonderlijke stadslichten door NC (normally closed) 24V relais heen halen. DIe relais laten bedienen door de sturing vanuit je knipperautomaat.
-
blijedafrijer
- Cabine Coureur
juist ja zo had ik het ook bedachtStroom richting de afzonderlijke stadslichten door NC (normally closed) 24V relais heen halen. DIe relais laten bedienen door de sturing vanuit je knipperautomaat.
Deze gebruiker (Gerard) is overleden. Stuur daarom geen PB's!