Donderdag zomers warm en later enkele onweersbuien. Vrijdag nog een bui. In het weekend meest droog, zonnig en warm.
Dus euh kees, kan je als het goed is de boogtent droog inpakken, als je hem uberhaupt opgezet krijgt natuurlijk.
Jawel, we krijgen het zonnetje te zien.Het gaat voor D.O.H. de goede kant op.![]()
Donderdag zomers warm en later enkele onweersbuien. Vrijdag nog een bui. In het weekend meest droog, zonnig en warm.
Dus euh kees, kan je als het goed is de boogtent droog inpakken, als je hem uberhaupt opgezet krijgt natuurlijk.
Als je hulp nodig heb bij opbouwen, ik heb nog geen rug klachtenJawel, we krijgen het zonnetje te zien.Het gaat voor D.O.H. de goede kant op.![]()
Dat opzetten zal tegenvallen: is me verdomme in mijn rug geschoten maandagmorgen. Spierverslappers geen optie ivm autorijden en mijn vrouw is bang dat die "23 cm" dan ook niet werkt. Maar die tent zal lukken!
Gisteren na 4 weken de DAF uit de stalling gehaald. Na 3 km was de motor 100 graden![]()
![]()
Gisteren wat gecontroleerd: Olie en koelwater bijgevuld. Gas iets ruimer gezet en de thermostaat eruitgehaald en schoongemaakt. Alles weer OK!
Je zal die 1 meter en 23 cm bedoelen en das dan van je voeten tot aan je kruin.mijn vrouw is bang dat die "23 cm" dan ook niet werkt. Maar die tent zal lukken!
Kan wel een grote pot boerenjongens voor je meenemen, maar zal voor die 2,3 cm niet veel helpen vrees ik
Dat opzetten zal tegenvallen: is me verdomme in mijn rug geschoten maandagmorgen. Spierverslappers geen optie ivm autorijden en mijn vrouw is bang dat die "23 cm" dan ook niet werkt. Maar die tent zal lukken!

Hey Kees !Dafje morgen ochtend afladen en dan naar Axel
Vandaag geen tijd wegens bruiloft
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten