DAF diesel 575 of 615
Moderator: ruben
- Japio
- Matgroentje
- Contacteer:
DAF diesel 575 of 615
Hallo techneuten
een vriend van mij heeft een oude daf motor in de aanbieding, helaas ontbreekt het type plaatje op de motor, ik wil graag weten of het een 575 is of een 615 hoe kan je aan de buitenkant het type vinden? er zit geen turbo op bij voorbaat mijn dank gr Japio
een vriend van mij heeft een oude daf motor in de aanbieding, helaas ontbreekt het type plaatje op de motor, ik wil graag weten of het een 575 is of een 615 hoe kan je aan de buitenkant het type vinden? er zit geen turbo op bij voorbaat mijn dank gr Japio
-
blijedafrijer
- Cabine Coureur
- Japio
- Matgroentje
- Contacteer:
Dat is duidelijk, maar als het zo eenvoudig was hadden we het wel gevonden, er staat helemaal niets op, het enige verschil wat ik kan ontdekken is een verschil ter hoogte van de waterpomp.we gaan verder met de foto,s in iedergeval bedankt BDR ps. je daf doet het nog steeds goed, enige wat ik er aan gedaan heb is een olie slangetje vervangen van de oliedruk meter. een schop tegen de band en hij springt aan. groeten Japio
- Japio
- Matgroentje
- Contacteer:
Re: DAF diesel 575 of 615
De vraag was niet goed gesteld, het is inderdaat een 475, Om helemaal zeker te zijn hebben we de slag nagemeten en het type verstuivers vergeleken met enkele tabellen op het intenet. het is een 475 nogmaals bedankt voor uw reacties gr Japio 128 driverHallo techneuten
-
Dikkie
- Site Admin
- Contacteer:
Re: DAF diesel 575 of 615
Wát rijd jij? dat modelletje ken ik niet..gr Japio 128 driver