06 nummer is nog steeds van deze man.
Er was ondertussen weer het 1 en ander veranderd en hij ging is kijken wat er mogelijk was.
Dus ik wacht ff rustig af wat daar uit komt.
Moderator: ruben
En ????Vandaag met mijn 314 naar de RDW in Amsterdam geweest voor omkeuring van grijs naar geel.
Eerst effe wegen, ding naar binnen gereden, korte blik in de laadbak, die kerel achter de PC, vroeg nog even hoeveel zitplaatsen ik wilde en of ik de motorinhoud uit m'n hoofd wist.
Hij had nog snel even een kort lacherig gesprek met een andere keurmeester over gastank in de ruimte met zitplaatsen, achteruitkijkspiegel in de cabine die er toch eigenlijk ook weer niet in hoefde en dat hij z'n rijbewijs er nog in gehaald heeft.
Vervolgens 314 weer naar buiten, bij de balie mijn oude papieren en 53 euro ingeleverd en klaar!![]()
NERGENS naar gekeken, zelfs niet naar het chassisnummer. Zo kan het dus ook!
Voor het gewicht op de trekhaak, is de technische handleiding niet voldoende ???Vandaag met mijn 314 naar de RDW in Amsterdam geweest voor omkeuring van grijs naar geel.
Eerst effe wegen, ding naar binnen gereden, korte blik in de laadbak, die kerel achter de PC, vroeg nog even hoeveel zitplaatsen ik wilde en of ik de motorinhoud uit m'n hoofd wist.
Hij had nog snel even een kort lacherig gesprek met een andere keurmeester over gastank in de ruimte met zitplaatsen, achteruitkijkspiegel in de cabine die er toch eigenlijk ook weer niet in hoefde en dat hij z'n rijbewijs er nog in gehaald heeft.
Vervolgens 314 weer naar buiten, bij de balie mijn oude papieren en 53 euro ingeleverd en klaar!![]()
NERGENS naar gekeken, zelfs niet naar het chassisnummer. Zo kan het dus ook!
Jan.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten