Hallo allemaal,
Even voorstellen; ik ben Mark, ondertussen 31 jaar oud (of jong afhankelijk van hoe je het bekijkt), gelukkig getrouwd, een zoon van 1,5 en tweede op komst.
In Eindhoven geboren en gewoond tot en met mijn 8ste levensjaar en daarna 6 jaar in het buitenland doorgebracht met m'n ouders en broers. Ondertussen woonachtig in een rustig dorp in midden Limburg.
Voertuigen trekken altijd wel mijn aandacht. Zodoende rij ik graag, motor en auto. In de collectie ook een DAF YA 126! Deze behoeft nog de nodige liefde en sleuteluren maar is zeker de moeite waard.
Een hoop kennis hier op het forum waar ik dankbaar gebruik van wil maken en heel veel van kan leren!
Groeten, Mark
Even voorstellen
Moderator: ruben
- peter80
- Sir Spam-a-lot :-)
- Contacteer:
Re: Even voorstellen
Welkom op het forum en veel sleutel- en rijplezier.
Foto's van werkzaamheden worden altijd gewaardeerd

Foto's van werkzaamheden worden altijd gewaardeerd

YA-314 diesel (verkocht), YA-126 diesel, MAN-KAT 1 4x4
Welkom Mark!
Bedankt voor de warme welkom!
-
- Site Admin
- Contacteer:
ha, vers bloed!
Mark welkom op het forum en geniet van je 126!

Mark welkom op het forum en geniet van je 126!
Hallo Mark,
Welkom hier op dit mooie medium, er is al veel behandeld maar zoals Peter ook al zei, altijd leuk om te zien en lezen wat gelijkgestemden allemaal met hun wagen doen, en natuurlijk staat vragen ook vrij. Wie weet zien we elkaar een keer op een club evenement.
Welkom hier op dit mooie medium, er is al veel behandeld maar zoals Peter ook al zei, altijd leuk om te zien en lezen wat gelijkgestemden allemaal met hun wagen doen, en natuurlijk staat vragen ook vrij. Wie weet zien we elkaar een keer op een club evenement.