[DM-62-40] Project Bugs
Moderator: ruben
-
- Site Admin
- Berichten: 1385
- Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:59
- Locatie: Den Helder
- Contacteer:
[DM-62-40] Project Bugs
Het viel me de laatste tijd op dat mijn torpedo's en motorkap na 3 jaar buiten in Den Helder toch wel wat aangetast waren.. Dus het werd eens tijd om er wat aan te gaan doen. Dat komt mooi uit want mijn radiateur en spruitstuk lekken dus ja.. kleine stap om heel de neus weer ff strak te maken.
Het begon bij de lekkende radiateur, ik had nog een reserve liggen, helaas was die hardstikke lek en de bovenbak ook erg slecht..
Deze jongen dan maar weer even terug in zijn hoek, we stellen hem wéér wat uit..
Want de prio ligt nu even bij deze!
Tja dan maar inventariseren. Wat heb ik nodig.. 2 nieuwe spiegels, een nieuw knipperlicht voor de laadbak (waarvan ik er eigenlijk nog een paar wil hebben maar die ben ik vergeten), nieuwe randen cq. een donorspatbord,.. en een radiateur met goede bovenbak. Het loont weer om bij magazijnmeester Thomas langs te gaan! Zo gezegd zo gedaan en dus ging ik van de week langs het enige echte DYC clubmagazijn. Helaas geen spatborden voorhanden.. maar wel een donorauto.
Onder het genot van een gezellig gesprek (ook daarvoor kun je langs!) en een slijptol, ben ik voorzien van mijn randjes. En een goede bovenbak.
Dan een klein sprongetje.. woensdag, vandaag. Tijd om te beginnen met strippen van de daf. De radiateurs zijn weggebracht ter revisie, van 2 halve maken ze vast wel 1 goede. Hoop ik.
Aan het einde van de dag heb ik e.e.a. van mijn daf verwijderd. Het ging moeizamer dan ik dacht, maarja, met 6 lagen verf waarvan maar 1 mijn kleur is, en een hoop roest en narigheid, moet je af en toe subtiel te werk gaan. Ik vraag me af wanneer sommige onderdelen voor het laatst van de auto zijn verwijderd.
Genoeg geouwehoerd, plaatjes..
Kale neus
En profile
Een paar onderdelen
Diverse laklagen, en wat natuurschoon.. ofwel roest.
Bij dit voetstapje eindigde het voor mij vandaag, morgen slijptol in de hand en verder. Die zooi zit best goed vast!!
Het begon bij de lekkende radiateur, ik had nog een reserve liggen, helaas was die hardstikke lek en de bovenbak ook erg slecht..
Deze jongen dan maar weer even terug in zijn hoek, we stellen hem wéér wat uit..
Want de prio ligt nu even bij deze!
Tja dan maar inventariseren. Wat heb ik nodig.. 2 nieuwe spiegels, een nieuw knipperlicht voor de laadbak (waarvan ik er eigenlijk nog een paar wil hebben maar die ben ik vergeten), nieuwe randen cq. een donorspatbord,.. en een radiateur met goede bovenbak. Het loont weer om bij magazijnmeester Thomas langs te gaan! Zo gezegd zo gedaan en dus ging ik van de week langs het enige echte DYC clubmagazijn. Helaas geen spatborden voorhanden.. maar wel een donorauto.
Onder het genot van een gezellig gesprek (ook daarvoor kun je langs!) en een slijptol, ben ik voorzien van mijn randjes. En een goede bovenbak.
Dan een klein sprongetje.. woensdag, vandaag. Tijd om te beginnen met strippen van de daf. De radiateurs zijn weggebracht ter revisie, van 2 halve maken ze vast wel 1 goede. Hoop ik.
Aan het einde van de dag heb ik e.e.a. van mijn daf verwijderd. Het ging moeizamer dan ik dacht, maarja, met 6 lagen verf waarvan maar 1 mijn kleur is, en een hoop roest en narigheid, moet je af en toe subtiel te werk gaan. Ik vraag me af wanneer sommige onderdelen voor het laatst van de auto zijn verwijderd.
Genoeg geouwehoerd, plaatjes..
Kale neus
En profile
Een paar onderdelen
Diverse laklagen, en wat natuurschoon.. ofwel roest.
Bij dit voetstapje eindigde het voor mij vandaag, morgen slijptol in de hand en verder. Die zooi zit best goed vast!!
-
- Clublid
- Berichten: 650
- Lid geworden op: vr 09 sep 2011 21:59
- Locatie: Huizen NH
Re: Neusje van bugs
zie Overig - blad 3, nu 5e topic van onder
Dikkie's 2e diesel
Dikkie's 2e diesel
Laatst gewijzigd door B. van der Veer op do 02 okt 2014 20:28, 1 keer totaal gewijzigd.
ik rijd ya126
ik heb geen haast
ik heb geen haast
Re: Neusje van bugs
Ha Dik,
Het begin is er. Succes met de lange dagen.
Dan kun je lekker doorhalen.
We blijven je volgen.
Het begin is er. Succes met de lange dagen.
Dan kun je lekker doorhalen.
We blijven je volgen.
-
- Site Admin
- Berichten: 1385
- Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:59
- Locatie: Den Helder
- Contacteer:
Re: Neusje van bugs
Tja Dennis die 2e heb ik al best lang.. en heb er eigenlijk nog helemaal niets mee gedaan
Afijn, nieuwe dag nieuwe kansen!
Eerst maar eens bakboordszijde doen, we weten nu hoe het zit dus rammen maar!
Vervolgens wat passend gereedschap verzameld.. inclusief de all-in-one-diy-kit de hamer!
Om alle honderdduzend boutjes/moertjes van het spatbord te ontdoen van 6 a 7 lagen verf en 2 lagen tectyl.. en het spatbord te kunnen verwijderen
Hmmm, hij was toch iets slechter dan ik dacht..
Helaas wilde de torpedo er niet af, ik had de ruimte niet. Dan maar de voorbumper verwijderen.. waarbij het ook eens in mijn rug schoot. Fijn, even niet aan je werkhouding denken!! Baggerbende.
Afijn toch weer iets kunnen doen vandaag, verbazingwekkend hoe lang je bezig kan zijn op sommige moeilijke hoeken! Word wat met in elkaar schroeven..
Maar goed, heb toch weer een paar te stralen onderdelen verzameld.
Kijk je naar de andere zijde, ziet die er heel anders uit! Ik hoor net dat ik nog maar een keer bij de sloper van Thomas ga spelen, heb weer wat staal nodig
En als afsluiter.. als ik dan toch bezig ben, deze ook maar meteen meepakken??
We gaan het zien.. morgen nog 1 dag demonteren, dan lekker weekendje rust (Pampus! ) en maandag gaat alles de straalcontainer in.
Ondertussen wachten we nog lekker af op bericht van de radiateurboer.
Afijn, nieuwe dag nieuwe kansen!
Eerst maar eens bakboordszijde doen, we weten nu hoe het zit dus rammen maar!
Vervolgens wat passend gereedschap verzameld.. inclusief de all-in-one-diy-kit de hamer!
Om alle honderdduzend boutjes/moertjes van het spatbord te ontdoen van 6 a 7 lagen verf en 2 lagen tectyl.. en het spatbord te kunnen verwijderen
Hmmm, hij was toch iets slechter dan ik dacht..
Helaas wilde de torpedo er niet af, ik had de ruimte niet. Dan maar de voorbumper verwijderen.. waarbij het ook eens in mijn rug schoot. Fijn, even niet aan je werkhouding denken!! Baggerbende.
Afijn toch weer iets kunnen doen vandaag, verbazingwekkend hoe lang je bezig kan zijn op sommige moeilijke hoeken! Word wat met in elkaar schroeven..
Maar goed, heb toch weer een paar te stralen onderdelen verzameld.
Kijk je naar de andere zijde, ziet die er heel anders uit! Ik hoor net dat ik nog maar een keer bij de sloper van Thomas ga spelen, heb weer wat staal nodig
En als afsluiter.. als ik dan toch bezig ben, deze ook maar meteen meepakken??
We gaan het zien.. morgen nog 1 dag demonteren, dan lekker weekendje rust (Pampus! ) en maandag gaat alles de straalcontainer in.
Ondertussen wachten we nog lekker af op bericht van de radiateurboer.
Laatst gewijzigd door Dikkie op do 02 okt 2014 21:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Grapje verkeerde knop ik was nog niet klaar met typen...!!
Reden: Grapje verkeerde knop ik was nog niet klaar met typen...!!
-
- Site Admin
- Berichten: 1385
- Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:59
- Locatie: Den Helder
- Contacteer:
Re: Neusje van bugs
Laatste dag deze week, korte update..
En nu.. nu mag ik echt spreken van een kale neus. Alles is eraf hoor!
Of trouwens, als we toch bezig zijn, pak dan de sleepogen en de voorruit even mee! Het regent binnen als ik door de regen rijd, het komt gewoon langs het raam, dus die mag eraf.
Kleine moeite, no?
Vervolgens druk je de ruiten eruit en heb je ze apart.. Er moet wel nieuw rubber in komen, deze kan echt niet meer. Droog, gescheurd, en vol met verf en kit. Uiteraard had ik de hondenmat even uit de auto gepakt en onder de raamstijl gelegd om de ruiten op te vangen.. je wil niet dat die stuk gaan
De raamstijl zat rondom redelijk vol met kit
En andere narigheid!!
De middelste spijl en laatste spijl bespaar ik jullie, die komen redelijk overeen met deze
En vervolgens had ik nog wat tijd over.. ach, doe eens gek, trek ook de cabine maar uit elkaar.
En daar ging ook best wat tijd in zitten. Alle vloerplaten zijn eruit om mee te pakken.
Dan houden we het volgende over om te stralen..
En daarmee is het klaar voor vandaag. Maandag gaan de accu's eraf. (die had ik nu nodig om naar binnen en buiten te rijden.. buiten klussen vind ik fijner met dit weer!)
Vervolgens gaan de accubakken eruit, moeten er nog een aantal zaken losgeslepen of -geboord worden, en kan ik beginnen met stralen.
Daarnaast nog staal halen, motorblok reinigen, stuurhuis en 1 stuurkogel vervangen, het eerder genoemde staal op maat beulen en lassen, etc.. Binnenkort maar wéér eens langs bij magazijnmeester Thomas
Maar nu eerst: weekend! Ik zeg proost Maandag ga ik verder.
En nu.. nu mag ik echt spreken van een kale neus. Alles is eraf hoor!
Of trouwens, als we toch bezig zijn, pak dan de sleepogen en de voorruit even mee! Het regent binnen als ik door de regen rijd, het komt gewoon langs het raam, dus die mag eraf.
Kleine moeite, no?
Vervolgens druk je de ruiten eruit en heb je ze apart.. Er moet wel nieuw rubber in komen, deze kan echt niet meer. Droog, gescheurd, en vol met verf en kit. Uiteraard had ik de hondenmat even uit de auto gepakt en onder de raamstijl gelegd om de ruiten op te vangen.. je wil niet dat die stuk gaan
De raamstijl zat rondom redelijk vol met kit
En andere narigheid!!
De middelste spijl en laatste spijl bespaar ik jullie, die komen redelijk overeen met deze
En vervolgens had ik nog wat tijd over.. ach, doe eens gek, trek ook de cabine maar uit elkaar.
En daar ging ook best wat tijd in zitten. Alle vloerplaten zijn eruit om mee te pakken.
Dan houden we het volgende over om te stralen..
En daarmee is het klaar voor vandaag. Maandag gaan de accu's eraf. (die had ik nu nodig om naar binnen en buiten te rijden.. buiten klussen vind ik fijner met dit weer!)
Vervolgens gaan de accubakken eruit, moeten er nog een aantal zaken losgeslepen of -geboord worden, en kan ik beginnen met stralen.
Daarnaast nog staal halen, motorblok reinigen, stuurhuis en 1 stuurkogel vervangen, het eerder genoemde staal op maat beulen en lassen, etc.. Binnenkort maar wéér eens langs bij magazijnmeester Thomas
Maar nu eerst: weekend! Ik zeg proost Maandag ga ik verder.
- peter80
- Sir Spam-a-lot :-)
- Berichten: 2400
- Lid geworden op: wo 03 sep 2008 00:10
- Locatie: Middelburg
- Contacteer:
Re: Neusje van bugs
Goed bezig Dik, hier ben ik voorstander van!
YA-314 diesel (verkocht), YA-126 diesel, MAN-KAT 1 4x4
-
- Site Admin
- Berichten: 1385
- Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:59
- Locatie: Den Helder
- Contacteer:
Re: Neusje van bugs
Eigenlijk heb ik geen zin om te typen.. maarja ik heb gister ook al overgeslagen en dan moet je zoveel inhalen!
Dus, gister! Wat hebben we gedaan..
Eerst de spatborden in de straalcontainer gedaan. Deze zijn het slechtst, en op de motorkap na ook de grootste onderdelen, en tevens moet er het meeste aan gebeuren..
Die komen er dan als volgt weer uit
Ondertussen de cabine ook maar in de afbijt gezet, om de toplaag eraf te halen - dit heb ik 2x gedaan, hierna ga ik met schuurmachine verder
Best goed spul!
Als laatste voor vertrek de motorkap afgeslepen.. de rotte plek is eraf!
Vervolgens via Thomas de magazijnmeester gereden voor een stuk spatbord en een stuurhuis
Dus, gister! Wat hebben we gedaan..
Eerst de spatborden in de straalcontainer gedaan. Deze zijn het slechtst, en op de motorkap na ook de grootste onderdelen, en tevens moet er het meeste aan gebeuren..
Die komen er dan als volgt weer uit
Ondertussen de cabine ook maar in de afbijt gezet, om de toplaag eraf te halen - dit heb ik 2x gedaan, hierna ga ik met schuurmachine verder
Best goed spul!
Als laatste voor vertrek de motorkap afgeslepen.. de rotte plek is eraf!
Vervolgens via Thomas de magazijnmeester gereden voor een stuk spatbord en een stuurhuis
-
- Site Admin
- Berichten: 1385
- Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:59
- Locatie: Den Helder
- Contacteer:
Re: Neusje van bugs
Dan komen we op vandaag..
Ik heb me bezig gehouden met het vervangen van mijn stuurhuis
Zo zit er iets..
http://i57.tinypic.com/nfr921.jpg
Zo zit er niks
Om daarvoor ruimte te creëeren is het stuur iets hoger in zijn beugel gehangen, deze is na het monteren van het nieuwe huis wel weer op zijn eigen plek gehangen
En zodra de nieuwe op zijn plek zit (geen foto) kan de oude in de opslag! Om e.e.a. niet kwijt te raken maar wat toepasselijke groene tyraps tevoorschijn getoverd..
Wie weet kom ik er ooit aan toe dit stuurhuis helemaal op te knappen. Weggooien vind ik altijd zo zonde..
Tevens heb ik een bezoek gebracht aan de lokale ijzerboer voor wat hoeklijntjes en (niet op de foto) wat plaatwerk
En die zullen van pas komen bij o.a. projectje torpedo
Tevens een klein updateje over de spatborden..
Hoekje gevouwen uit een van de reststukken
een, twee.. hatsekiedee die zit erin
Beetje met de slijptol spelen
Zo ook de andere hoek
En dit dan voor 2 spatborden.. Helaas hield het feest al snel op
Het gas was op..
Dus nieuwe gehaald en neergezet, en de dag was weer om.
Morgen verder.. en.. als het goed is word mijn verf morgen geleverd! Vanaf hier gaat het nog wat worden
Ik heb me bezig gehouden met het vervangen van mijn stuurhuis
Zo zit er iets..
http://i57.tinypic.com/nfr921.jpg
Zo zit er niks
Om daarvoor ruimte te creëeren is het stuur iets hoger in zijn beugel gehangen, deze is na het monteren van het nieuwe huis wel weer op zijn eigen plek gehangen
En zodra de nieuwe op zijn plek zit (geen foto) kan de oude in de opslag! Om e.e.a. niet kwijt te raken maar wat toepasselijke groene tyraps tevoorschijn getoverd..
Wie weet kom ik er ooit aan toe dit stuurhuis helemaal op te knappen. Weggooien vind ik altijd zo zonde..
Tevens heb ik een bezoek gebracht aan de lokale ijzerboer voor wat hoeklijntjes en (niet op de foto) wat plaatwerk
En die zullen van pas komen bij o.a. projectje torpedo
Tevens een klein updateje over de spatborden..
Hoekje gevouwen uit een van de reststukken
een, twee.. hatsekiedee die zit erin
Beetje met de slijptol spelen
Zo ook de andere hoek
En dit dan voor 2 spatborden.. Helaas hield het feest al snel op
Het gas was op..
Dus nieuwe gehaald en neergezet, en de dag was weer om.
Morgen verder.. en.. als het goed is word mijn verf morgen geleverd! Vanaf hier gaat het nog wat worden
-
- Hercules Held
- Berichten: 149
- Lid geworden op: vr 08 aug 2014 13:32
- Locatie: Culemborg
Re: Neusje van bugs
Hoi Dik,
Vakwerk! Ik probeer het met wat simpeler middelen te doen op een zodanige manier dat elke klus ook binnen een werkdag af te ronden is.
Ik zag dat je de originele boutjes weer probeert te gebruiken. Ik zelf vervang alle boutjes en moertjes door nieuwe roestvaststalen exemplaren met een overdosis aan kopervet. Voor de spatborden kun je standaard M6 boutjes gebruiken, zowel voor de spatborden zelf als voor de treden (zie foto, wel in heel klein formaat, maar ik moest het formaat on der de 256kB houden). Veel plezier met klussen!
Vakwerk! Ik probeer het met wat simpeler middelen te doen op een zodanige manier dat elke klus ook binnen een werkdag af te ronden is.
Ik zag dat je de originele boutjes weer probeert te gebruiken. Ik zelf vervang alle boutjes en moertjes door nieuwe roestvaststalen exemplaren met een overdosis aan kopervet. Voor de spatborden kun je standaard M6 boutjes gebruiken, zowel voor de spatborden zelf als voor de treden (zie foto, wel in heel klein formaat, maar ik moest het formaat on der de 256kB houden). Veel plezier met klussen!
-
- Sir Spam-a-lot :-)
- Berichten: 8780
- Lid geworden op: zo 19 nov 2006 00:26
- Locatie: Achthuizen
Re: Neusje van bugs
Das dan alleen niet origineel wat er in moet.standaard M6 boutjes gebruiken
Maar ik geef er ook niet om, als het maar vast zit.
Mijn ervaring met rvs is, dat als je het echt vast zet, het dan ook vast vreet en zie het dan nog maar is los te draaien. (lees niet)
O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.
Ik hou van mijn daf.
-
- Site Admin
- Berichten: 1385
- Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:59
- Locatie: Den Helder
- Contacteer:
Re: Neusje van bugs
Erik ik zie nog wat nare plekken op je cabine!!
Ik ga geen gebruik maken van de originele bouten en moeren. Overal waar het kan komt nieuw metrisch in (niet rvs!), en waar reeds getapt is zal ik nieuwe boutjes met originele engelse draad plaatsen. Nu zitten hier en daar oude boutjes ingedraaid om schroefdraad schoon te houden tijdens het stralen en spuiten.
Moment hoor ik ga even foto's uploaden, zo terug!!
Ik ga geen gebruik maken van de originele bouten en moeren. Overal waar het kan komt nieuw metrisch in (niet rvs!), en waar reeds getapt is zal ik nieuwe boutjes met originele engelse draad plaatsen. Nu zitten hier en daar oude boutjes ingedraaid om schroefdraad schoon te houden tijdens het stralen en spuiten.
Moment hoor ik ga even foto's uploaden, zo terug!!
-
- Site Admin
- Berichten: 1385
- Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:59
- Locatie: Den Helder
- Contacteer:
Re: Neusje van bugs
Hmm, waar was ik.. even teruglezen..
Oja, spatbordhoekjes.
Er moest ook nog een beugel voor originele bout op het spatbord worden gelast, die heb ik immers niet voor niets bij het magazijn gehaald
He bah.. maar het zit wel
Maar ach, na nog een keer stralen is er niemand die het ziet!
De gaatjes van de knipperlichten (die met 3 parkers vastzaten) zijn ook dichtgeschroeid, hier komen andere voor in de plaats. Ik zat te denken aan dezelfde exemplaren als die ook op de zijkant bak zitten.
Dan de accu's en accubakken eruit om me wat ruimte te geven bij het verwijderen van de bol staande platen naast de cabine..
Want daar stiekem een hoop narigheid!
En tevens is mijn verf geleverd!! 2 componenten.. als je het doet doe het dan goed haha
Oja, spatbordhoekjes.
Er moest ook nog een beugel voor originele bout op het spatbord worden gelast, die heb ik immers niet voor niets bij het magazijn gehaald
He bah.. maar het zit wel
Maar ach, na nog een keer stralen is er niemand die het ziet!
De gaatjes van de knipperlichten (die met 3 parkers vastzaten) zijn ook dichtgeschroeid, hier komen andere voor in de plaats. Ik zat te denken aan dezelfde exemplaren als die ook op de zijkant bak zitten.
Dan de accu's en accubakken eruit om me wat ruimte te geven bij het verwijderen van de bol staande platen naast de cabine..
Want daar stiekem een hoop narigheid!
En tevens is mijn verf geleverd!! 2 componenten.. als je het doet doe het dan goed haha
-
- Site Admin
- Berichten: 1385
- Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:59
- Locatie: Den Helder
- Contacteer:
Re: Neusje van bugs
De motorkap en torpedo ondergaan hetzelfde proces als alle andere troep
Want dan is de motorkap mooi strak om te bewerken!
Zo, die is weer strak.
Daarnaast telefoon gehad.. mijn gereviseerde radiateur is klaar!! Deze opgehaald dus
Heren, ontzettend bedank voor het vakwerk!
Want dan is de motorkap mooi strak om te bewerken!
Zo, die is weer strak.
Daarnaast telefoon gehad.. mijn gereviseerde radiateur is klaar!! Deze opgehaald dus
Heren, ontzettend bedank voor het vakwerk!
-
- Site Admin
- Berichten: 1385
- Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:59
- Locatie: Den Helder
- Contacteer:
Re: Neusje van bugs
Afijn, die mogen we binnenkort ook nog eens gaan omwisselen dus.
Hmmm.. oja, cabine. Die is met de komborstel gedaan, verwijderen is echt teveel werk, dan lijkt het meer een complete restauratie i.p.v. het neusje bijwerken!
Als de nieuwe onderplaten erin zijn gelast zal de cabine in zijn geheel nog grof geschuurd worden voor betere hechting van de verf. De komborstel is fantastisch om alle troep eraf te halen maar het oppervlak word veel te glad!
Maar dat is voor later.
Daarnaast op het chassis ook een paar licht verroeste plekken meegepakt. Als je er toch bij kan, kan je ze beter meepakken toch? Ook vond ik per abuis een nummer in mijn chassis. Geruchten gaan dat dit een productienummer is. Maar is dat ook zo? Dan zou ik een vroege hebben!
Ik den kdat de volgende foto's wel voor zichzelf spreken.
Die assen zijn van een chevrolet bomtruck, niet van mij.
Creatief met tape en papier
Inmiddels staat dit hele zootje in de primer. Volgende stap is dus groen.. en daarna maar weer rustig aan aan opbouw gaan denken.
Oja, toch nog een laspuntje gevonden.. voetsteppies. Die zijn toch slechter dan ik dacht!
Ach we hebben nog wat te doen.. maar nu eerst, vakantie! Morgen even paar dagen er tussenuit met 't vrouwtje.. we hebben de zomervakantie immers overgeslagen Daarna moet ik weer op de betaalde baan verschijnen en word dit weekendwerk. Het tempo zal wat onderuit zakken maar don't worry, het komt goed.
P.s. is er iemand in bezit van:
- rubbers tussen plaatwerkdelen, t.b.v. opbouw neus?
- rubber onderzijde voorruit? Deze is gesneuveld bij demontage
Hmmm.. oja, cabine. Die is met de komborstel gedaan, verwijderen is echt teveel werk, dan lijkt het meer een complete restauratie i.p.v. het neusje bijwerken!
Als de nieuwe onderplaten erin zijn gelast zal de cabine in zijn geheel nog grof geschuurd worden voor betere hechting van de verf. De komborstel is fantastisch om alle troep eraf te halen maar het oppervlak word veel te glad!
Maar dat is voor later.
Daarnaast op het chassis ook een paar licht verroeste plekken meegepakt. Als je er toch bij kan, kan je ze beter meepakken toch? Ook vond ik per abuis een nummer in mijn chassis. Geruchten gaan dat dit een productienummer is. Maar is dat ook zo? Dan zou ik een vroege hebben!
Ik den kdat de volgende foto's wel voor zichzelf spreken.
Die assen zijn van een chevrolet bomtruck, niet van mij.
Creatief met tape en papier
Inmiddels staat dit hele zootje in de primer. Volgende stap is dus groen.. en daarna maar weer rustig aan aan opbouw gaan denken.
Oja, toch nog een laspuntje gevonden.. voetsteppies. Die zijn toch slechter dan ik dacht!
Ach we hebben nog wat te doen.. maar nu eerst, vakantie! Morgen even paar dagen er tussenuit met 't vrouwtje.. we hebben de zomervakantie immers overgeslagen Daarna moet ik weer op de betaalde baan verschijnen en word dit weekendwerk. Het tempo zal wat onderuit zakken maar don't worry, het komt goed.
P.s. is er iemand in bezit van:
- rubbers tussen plaatwerkdelen, t.b.v. opbouw neus?
- rubber onderzijde voorruit? Deze is gesneuveld bij demontage
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast