ya 328
Moderator: ruben
Voor de 126 geldt iig dat de steekassen met de twee halve manen een sterkere versie is.Jij hebt ook verschillende soorten steekassen
Ik heb er ook 2 zonder de "halve manen" op zitten
Ze hebben bij die versie de vernauwing achter het loopvlak van de keerring namelijk weggelaten, en dat is precies de plek waar de oude vaak breken...
-
- Sir Spam-a-lot :-)
Weer niet veel kunnen doen vandaag, moet nog van alles en nog wat doen voor de 4 dagen harskamp morgen.
In ieder geval, nog ff gauw de schokdempers gemonteerd.
Nu hebben die flensen van de aandrijfasssen zo'n mooi opstaand randje.
Waar ze op moeten hebben een passing waar dat invalt.
Doe er ff vloeibare pakking in, de assen waar de flensen op zitten, laten nog wel is olie door, ondanks de afdichtingsring die achter de moer zit, dit komt er op den duur doorheen en na een stukje rijden ziet je wagen er niet uit.
Weer klaar voor vandaag, volgende week verder, morgen om een uur of 11 ga ik richting harskamp.
In ieder geval, nog ff gauw de schokdempers gemonteerd.
Nu hebben die flensen van de aandrijfasssen zo'n mooi opstaand randje.
Waar ze op moeten hebben een passing waar dat invalt.
Doe er ff vloeibare pakking in, de assen waar de flensen op zitten, laten nog wel is olie door, ondanks de afdichtingsring die achter de moer zit, dit komt er op den duur doorheen en na een stukje rijden ziet je wagen er niet uit.
Weer klaar voor vandaag, volgende week verder, morgen om een uur of 11 ga ik richting harskamp.
O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.
Ik hou van mijn daf.
-
- Sir Spam-a-lot :-)
Zo, harskamp voorbij en rap weer aan de bak, het is niet veel maar het is weer wat.
FF de polijstborstel er overheen.
Deze keer gaan de slangen er wel op met koperen ringen.
RVS bouten en daarvan de kop ff gepolijst.
Leidingen in de verdere vorm buigen.
De boel ff nagelopen met ontvetter i.v.m. vette vingers, hier en daar wat plakband en de boel in de transparante hoogglans gespoten, lever je qua koperglans wel wat in maar zo laten is vragen om groene leidingen na een paar weken en dan bedoel ik niet legergroen.
FF de polijstborstel er overheen.
Deze keer gaan de slangen er wel op met koperen ringen.
RVS bouten en daarvan de kop ff gepolijst.
Leidingen in de verdere vorm buigen.
De boel ff nagelopen met ontvetter i.v.m. vette vingers, hier en daar wat plakband en de boel in de transparante hoogglans gespoten, lever je qua koperglans wel wat in maar zo laten is vragen om groene leidingen na een paar weken en dan bedoel ik niet legergroen.
O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.
Ik hou van mijn daf.
-
- Vierwielend Vooruit