ya 328
Moderator: ruben
-
- Cabine Coureur
- Berichten: 405
- Lid geworden op: zo 19 nov 2006 01:20
- Locatie: mijdrecht
-
- Sir Spam-a-lot :-)
- Berichten: 8831
- Lid geworden op: zo 19 nov 2006 00:26
- Locatie: Achthuizen
Had ik eerder moeten weten.
Ik heb net 4 nieuwe besteld.
En ik zou zeggen, wees er zuinig op, dit zijn dan wel gloednieuwe en niet die al 50 jaar op een plank hebben gelegen maar dan kosten ze ook 12,50 euro ex btw.
Daar er 12 in moeten, ga ik alleen de kapotte vervangen en de rest gaat terug.
Moet wel leuk blijven.
En zoals al eerder vermeld, buitenzijde is het randje altijd uitgedroogd maar voor de rest zie je er niet veel aan, kan ze nog inknijpen de andere, dus die zijn niet uitgehard.
Terrein rijden doe ik zo wie zo niet en als ik er 4 keer per jaar mee buiten kom, dan zal het veel zijn.
Ik heb net 4 nieuwe besteld.
En ik zou zeggen, wees er zuinig op, dit zijn dan wel gloednieuwe en niet die al 50 jaar op een plank hebben gelegen maar dan kosten ze ook 12,50 euro ex btw.
Daar er 12 in moeten, ga ik alleen de kapotte vervangen en de rest gaat terug.
Moet wel leuk blijven.
En zoals al eerder vermeld, buitenzijde is het randje altijd uitgedroogd maar voor de rest zie je er niet veel aan, kan ze nog inknijpen de andere, dus die zijn niet uitgehard.
Terrein rijden doe ik zo wie zo niet en als ik er 4 keer per jaar mee buiten kom, dan zal het veel zijn.
O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.
Ik hou van mijn daf.
-
- Sir Spam-a-lot :-)
- Berichten: 8831
- Lid geworden op: zo 19 nov 2006 00:26
- Locatie: Achthuizen
Geen zin vandaag, heb je wel is.
Wel is over de grondverf na zitten denken.
Heb een 2K alluminiumgrondverf staan, was niet duur.
En er is nog meer.
Heb eerst is een proef plaatje gelakt en morgen is legergroen er overheen.
Als het goed gaat, gaat die 2K lak eronder i.p.v. de menie die er onder hoort, menie van vandaag de dag heeft toch geen lood meer.
Wel is over de grondverf na zitten denken.
Heb een 2K alluminiumgrondverf staan, was niet duur.
En er is nog meer.
Heb eerst is een proef plaatje gelakt en morgen is legergroen er overheen.
Als het goed gaat, gaat die 2K lak eronder i.p.v. de menie die er onder hoort, menie van vandaag de dag heeft toch geen lood meer.
O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.
Ik hou van mijn daf.
-
- Sir Spam-a-lot :-)
- Berichten: 8831
- Lid geworden op: zo 19 nov 2006 00:26
- Locatie: Achthuizen
Nog wat foto's van gisteren.
De lier maar is onderhanden nemen, die heeft wat lichte schade en een nieuw verfje nodig.
En weer heb ik een ernstig gesprek met een moer, ik heb gewone, hij brak af.
Duurde ook even maar hij is eindelijk opgerold, valt niet mee, heeft natuurlijk al heel wat jaren op die rol gelegen.
Verbogen oor is weer recht en de naaldenbikhamer is er overheen gegaan.
Duurde ff voor ik die er af had maar nu ze schoon zijn en een nieuw likje vet hebben van binnen, doen ze weer lekker draaien.
Daar het spul nogal strak tussen de chassibalken zit, is het beter om de boel eerste terug te zetten en dan pas te verven.
Het is makkelijker verven ook, als je hem zo kan draaien.
Onderkant maar is doen nu.
Nog even de rubber stootblokken er uit halen.
Mag ook wel wat verf in.
Ook weer klaar.
De boel nog na gelopen met de komborstel en schuurpapier.
Nog even afgenomen met een doekje met ontvetter.
En de 2k erop.
De lier maar is onderhanden nemen, die heeft wat lichte schade en een nieuw verfje nodig.
En weer heb ik een ernstig gesprek met een moer, ik heb gewone, hij brak af.
Duurde ook even maar hij is eindelijk opgerold, valt niet mee, heeft natuurlijk al heel wat jaren op die rol gelegen.
Verbogen oor is weer recht en de naaldenbikhamer is er overheen gegaan.
Duurde ff voor ik die er af had maar nu ze schoon zijn en een nieuw likje vet hebben van binnen, doen ze weer lekker draaien.
Daar het spul nogal strak tussen de chassibalken zit, is het beter om de boel eerste terug te zetten en dan pas te verven.
Het is makkelijker verven ook, als je hem zo kan draaien.
Onderkant maar is doen nu.
Nog even de rubber stootblokken er uit halen.
Mag ook wel wat verf in.
Ook weer klaar.
De boel nog na gelopen met de komborstel en schuurpapier.
Nog even afgenomen met een doekje met ontvetter.
En de 2k erop.
O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.
Ik hou van mijn daf.
-
- Sir Spam-a-lot :-)
- Berichten: 8831
- Lid geworden op: zo 19 nov 2006 00:26
- Locatie: Achthuizen
Das toch geweldig dat 2k spul.
Das dus echt keihard.
Vindt het ook een voordeel tegen over gewone verf, dat als je met gewone verf aan de gang ben geweest en het is droog en je draait het om om de andere kant te verven, dan zit het later toch weer vast aan de ondergrond waar het opligt, heb je met 2k geen last van.
Weer wat onderdelen in de grond.
En bijna een dag bezig geweest met al een bergje van de bladveren.
Daar zat een roest tussen.
Ga ze maar gewoon in de verf zetten, je hoort voor en tegen standers van vet er tussen i.p.v. verf.
Platen voor de veerstropen moesten ook ff onder de pers om weer recht te worden.
Das dus echt keihard.
Vindt het ook een voordeel tegen over gewone verf, dat als je met gewone verf aan de gang ben geweest en het is droog en je draait het om om de andere kant te verven, dan zit het later toch weer vast aan de ondergrond waar het opligt, heb je met 2k geen last van.
Weer wat onderdelen in de grond.
En bijna een dag bezig geweest met al een bergje van de bladveren.
Daar zat een roest tussen.
Ga ze maar gewoon in de verf zetten, je hoort voor en tegen standers van vet er tussen i.p.v. verf.
Platen voor de veerstropen moesten ook ff onder de pers om weer recht te worden.
O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.
Ik hou van mijn daf.
-
- Hercules Held
- Berichten: 137
- Lid geworden op: ma 23 jul 2007 17:53
- Locatie: Hoogezand
- Contacteer:
-
- Hercules Held
- Berichten: 137
- Lid geworden op: ma 23 jul 2007 17:53
- Locatie: Hoogezand
- Contacteer:
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten