Zie je wat leuks, plaats het hier.
-
- Sir Spam-a-lot :-)
Het is zeker hobby.
Je wilt niet weten wat een tijd en geld er in zit.
Wil ik ook niet weten, ben lekker bezig.
Maar wie heeft er nou eigenlijk zijn zaken geregeld mocht hem overhoopt wat gebeuren.
Stel ik ben er morgen niet meer, dan zit moeders met een schuur vol zooi, waar ze niet van weet wat ze ermee aan moet.
Hmmmm, mot toch is praten met de vrouw, want die zou het zo in de kliko douwen, niet dat het past maar ze zou het proberen.
Je wilt niet weten wat een tijd en geld er in zit.
Wil ik ook niet weten, ben lekker bezig.
Maar wie heeft er nou eigenlijk zijn zaken geregeld mocht hem overhoopt wat gebeuren.
Stel ik ben er morgen niet meer, dan zit moeders met een schuur vol zooi, waar ze niet van weet wat ze ermee aan moet.
Hmmmm, mot toch is praten met de vrouw, want die zou het zo in de kliko douwen, niet dat het past maar ze zou het proberen.
O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.
Ik hou van mijn daf.
-
- Vierwielend Vooruit
Ik denk dat op het moment supriem binnen een uur al de nodige drukte te verwachten valt in Achthuizen, gelukkig heb je een tamelijk ruim bemeten opstelstrook voordat je files krijgt op de N59
Da's de keerzijde als je al die geweldige klusserij op het net flikkert. Ben ik blij dat ik in de buurt woon, kan ik een beetje vooraan staan. Maarre ik hoop dat het nog ff duurt.
Da's de keerzijde als je al die geweldige klusserij op het net flikkert. Ben ik blij dat ik in de buurt woon, kan ik een beetje vooraan staan. Maarre ik hoop dat het nog ff duurt.
-
- Sir Spam-a-lot :-)
Das toch geen geld voor een nieuwe.
Na zijn vakantie ga ik er maar is 1 halen.
http://link.marktplaats.nl/265446059
Klik is op zijn overige advertentie's, heeft een bijl,shop en houweel voor 40 euro, vindt je ze normaal ook niet voor.
Zag dat ene frank de rek ook kachels heeft, maar ja die vraagt voor een nieuwe 200 euro en 150 voor een gebruikte.
Goede gebruikte zit normaal rondt de 95 euro, en die verkoper waar ik naar toe gaat heeft ook gebruikte voor 75 euro.
Na zijn vakantie ga ik er maar is 1 halen.
http://link.marktplaats.nl/265446059
Klik is op zijn overige advertentie's, heeft een bijl,shop en houweel voor 40 euro, vindt je ze normaal ook niet voor.
Zag dat ene frank de rek ook kachels heeft, maar ja die vraagt voor een nieuwe 200 euro en 150 voor een gebruikte.
Goede gebruikte zit normaal rondt de 95 euro, en die verkoper waar ik naar toe gaat heeft ook gebruikte voor 75 euro.
O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.
Ik hou van mijn daf.
- wesley
- Cabine Coureur
- Contacteer:
Is een donor geweest voor degene die hij nu heeft, er mist van alles aan, zoals bijvoorbeeld het voorste achterspatbord links en rechts, spiegels+steunen, verkeerde reserve wielen,daf logo mist,knipperlichtjes zijkant laadbak missen, voorste knipperlichtjes missen, jerrycanrek mist,stoelzittingen missen, toerenteller is foetsie gereedschapskist zit er niet onder en er zal nog wel meer zijn
Dus als men deze koopt, moet me goed opletten!
De motor zit niet vast, maar wie zegt dat hij nog compressie heeft
Dus als men deze koopt, moet me goed opletten!
De motor zit niet vast, maar wie zegt dat hij nog compressie heeft
Laatst gewijzigd door wesley op do 23 jul 2009 22:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Grtn v/d Ouwe Daf