polynorm 1 tons aanhanwagen
Moderator: ruben
-
- Matgroentje
polynorm 1 tons aanhanwagen
Hallo,
tijdje niet hier geweest maar sind de laatste bericht is de daf weer in top conditie, alles werkt weer zols het hoort.
volgende project een 1tons aanhanger maar kan iemand mij vertellen of deze een eigen kenteken moet hebben?
as zondag ga ik er naar 1 kijken en mogelijk meenemen
mocht er iemand iets weten hoe dit zit hoor ik graag van jullie, bij de rdw wordt ik niet veel wijzer er staat zoveel.
dennis
tijdje niet hier geweest maar sind de laatste bericht is de daf weer in top conditie, alles werkt weer zols het hoort.
volgende project een 1tons aanhanger maar kan iemand mij vertellen of deze een eigen kenteken moet hebben?
as zondag ga ik er naar 1 kijken en mogelijk meenemen
mocht er iemand iets weten hoe dit zit hoor ik graag van jullie, bij de rdw wordt ik niet veel wijzer er staat zoveel.
dennis
-
- Cabine Coureur
-
- Matgroentje
-
- Sir Spam-a-lot :-)
D'r is toen zo'n actie voor geweest, omdat het eigenlijk niet kan enkel assers van boven de 750 kg.
Ik heb de mijne op kenteken laten zetten.
Vondt het toen al niet goedkoop, ik meen toen rondt de 350 euro, dus als het nu nog lukt, dan weet ik niet wat het nu al kost.
Daarbij moet je trekhaak ook op kenteken staan.
Doen ze nu ook niet meer als het goed is, mocht het wel lukken dan maak je de meeste kans bij de rdw in zwijndrecht, was n.l. 1 van de stations die de keuringen deed van legerspullen en het andere station was volgens mij in zwolle.
Trekhaak was toen wel fijn, via de fehac, trekgewicht plus een verhoging van 50 %
Maar ja, dat was toen he.
De aanhangers zitten zo rond de 650 kg, dus weet je ongeveer wat er in mag, zonder kenteken.
Juist 100 kg.
Je krijgt hem dan wel vol, moet je er kippenveren in vervoeren.
Ik heb de mijne op kenteken laten zetten.
Vondt het toen al niet goedkoop, ik meen toen rondt de 350 euro, dus als het nu nog lukt, dan weet ik niet wat het nu al kost.
Daarbij moet je trekhaak ook op kenteken staan.
Doen ze nu ook niet meer als het goed is, mocht het wel lukken dan maak je de meeste kans bij de rdw in zwijndrecht, was n.l. 1 van de stations die de keuringen deed van legerspullen en het andere station was volgens mij in zwolle.
Trekhaak was toen wel fijn, via de fehac, trekgewicht plus een verhoging van 50 %
Maar ja, dat was toen he.
De aanhangers zitten zo rond de 650 kg, dus weet je ongeveer wat er in mag, zonder kenteken.
Juist 100 kg.
Je krijgt hem dan wel vol, moet je er kippenveren in vervoeren.
O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.
Ik hou van mijn daf.
vorig jaar heb ik zelf een geremde polynorm op keteken gezet bij het RDW arnhem.
kosten voor de keuring waren meen ik ca. 80 euro en het kenteken zelf rond de €140.
Wel moet je dan eerste de papierhandel invullen ,zoals aankoopbewijs overleggen en de documentatie van aanvraag van het rdw zelf.
Keuring zelf is met een kwartiertje wel bekeken.
Let wel als je een geremde polynorm hebt ( met oplooprem wel te verstaan) gaat hij wel even op de remmentest bank.
Dus je remmetjes moeten wel goed zijn.
Gaat je best wel lukken hoor.
Succes ermee.
met groet ronald
kosten voor de keuring waren meen ik ca. 80 euro en het kenteken zelf rond de €140.
Wel moet je dan eerste de papierhandel invullen ,zoals aankoopbewijs overleggen en de documentatie van aanvraag van het rdw zelf.
Keuring zelf is met een kwartiertje wel bekeken.
Let wel als je een geremde polynorm hebt ( met oplooprem wel te verstaan) gaat hij wel even op de remmentest bank.
Dus je remmetjes moeten wel goed zijn.
Gaat je best wel lukken hoor.
Succes ermee.
met groet ronald
-
- Sir Spam-a-lot :-)
Mot je keuren.Zit even de papieren door te lezen, is geen trekhaak geregistreerd zal eens een mailtje wagen aan de RDW
Maar gaat denk ik niet meer lukken.
Was toen een actie van de fehac.
Ze zijn niet zo happig op die nato trekhaken.
Waag is een mailtje aan de fehac, maak je meer kans.
O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.
Ik hou van mijn daf.