Die bij de dorstige types staan.Wat bedoel je met die uit Gorinchem ?
ya 328
Moderator: ruben
-
- Sir Spam-a-lot :-)
Nieuwe erop.
Vloerplaten links er weer in.
De laatste gaten gemaakt.
Rubber er weer in.
Was wat meer etteren, daar deze vloerplaten een stuk dikker zijn.
Verbindingsstripje gemaakt.
Zelfs het aansluitblokje heb ik voor de 6 volt, niet dat ik het ga gebruiken maar je kan het maar hebben.
Vloerplaten links er weer in.
De laatste gaten gemaakt.
Rubber er weer in.
Was wat meer etteren, daar deze vloerplaten een stuk dikker zijn.
Verbindingsstripje gemaakt.
Zelfs het aansluitblokje heb ik voor de 6 volt, niet dat ik het ga gebruiken maar je kan het maar hebben.
O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.
Ik hou van mijn daf.
-
- Vierwielend Vooruit
Hey Ruud,
Ik heb er nog 4 in m'n dashboard kassie liggen, nooit geweten waar ze voor waren.
Ik heb accu's die zuigend in de bak passen, hebben een blokkie hout bovenop om opsrpingen te voorkomen, moest toen van de APK.
Dusss, je kan ze bij mij ophalen, of ff afspreken overdag: de 17e ben ik in Rhoon aan het werk, waarschijnlijk de 18e bij UCT.
Hoor wel of je ze kan gebruiken.
Ik heb er nog 4 in m'n dashboard kassie liggen, nooit geweten waar ze voor waren.
Ik heb accu's die zuigend in de bak passen, hebben een blokkie hout bovenop om opsrpingen te voorkomen, moest toen van de APK.
Dusss, je kan ze bij mij ophalen, of ff afspreken overdag: de 17e ben ik in Rhoon aan het werk, waarschijnlijk de 18e bij UCT.
dat is niet de accuklem voor een 328-accubak, hoor.... dat zijn T-stukjes met bakeliet en gat waardoor de ander T-vormig draadeind doorheen gaat. op de draadeinden komt een vleugelmoer. 3 van die klemmen zorgen dat de accu's vastgeklemt worden, in 't midden p de scheidingsstrip in de accubakkomt dan nog een metalen plaatje waardoor de beide accu's extra vastgezet worden. met de 3 vleugelmoeren zit het accubakdeksel vast. ik zoek morgen wel ff een afbeelding..
-
Je meent het niet ?
D'r liggen een stuk of 6 van die t stukken in mijn dashboard.
Daar de spleten in de accubak er hetzelfde uitzagen als van de 126 nam ik dus gewoon aan, dat daar dezelfde klemmen opmoesten.
Kan er zo wie zo toch 2 gebruiken geloof ik voor de 126.
Morgen zet ik ff die t-stukken op de foto en volgens mij ligt er ook wat van draadeind bij.
Maar een afbeelding zoals het hoort, erg graag.
Je blijft leren he ? met zo'n andere daf.
D'r liggen een stuk of 6 van die t stukken in mijn dashboard.
Daar de spleten in de accubak er hetzelfde uitzagen als van de 126 nam ik dus gewoon aan, dat daar dezelfde klemmen opmoesten.
Kan er zo wie zo toch 2 gebruiken geloof ik voor de 126.
Morgen zet ik ff die t-stukken op de foto en volgens mij ligt er ook wat van draadeind bij.
Maar een afbeelding zoals het hoort, erg graag.
Je blijft leren he ? met zo'n andere daf.
O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.
Ik hou van mijn daf.
als het een mobcomplex 328 was (zeeeer waarschijnlijk) lagen er standaard in het dasbordkastje 3 klemmen met T-stuk, 4 vleugelmoeren voor de klemmen en het midden plaatje, en het middenplaatje. ook de verbindingskabel, ongeveer 25cm, tussen de 2 accu's was daar opgeborgen. mobcomplex wagens hadden geen accu's in gebouwd er werd een losse accuset aan de voorbumper gehangen bij testritten.
-
Gebruiken kan ik ze altijd wel maar zou je ze niet gewoon zelf monteren i.p.v. een houtje ?Hey Ruud,
Je hoopt het nooit maar stel he, je komt een keer op zijn zij of kop te liggen, dan wordt het toch knap vervelend als er accuzuur (knalgas) uitkomt en je accupolen liggen te knetteren tegen je afdekplaat.
O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.
Ik hou van mijn daf.
-
Dat ie ooit in een complex heeft gestaan is wel duidelijk ja.als het een mobcomplex 328 was (zeeeer waarschijnlijk) lagen er standaard in het dasbordkastje 3 klemmen met T-stuk, 4 vleugelmoeren voor de klemmen en het midden plaatje, en het middenplaatje. ook de verbindingskabel, ongeveer 25cm, tussen de 2 accu's was daar opgeborgen. mobcomplex wagens hadden geen accu's in gebouwd er werd een losse accuset aan de voorbumper gehangen bij testritten.
Dat er hier en daar wat verdwenen is en aangepast door een eigenaar is een beetje jammer.
Dit heb ik.
Daarvan hebben er 2 een andere dikte.
Dus als jij mij aan foto's kan helpen hoe het hoort te zitten dan maak ik de rest zelf
O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.
Ik hou van mijn daf.