aanhanger voor wep
Moderator: ruben
aanhanger voor wep
goede middag,
ben eens rond aan het kijken naar een aanhanger voor m'n wep; nu zijn de polynorm's erg zeldzaam en ook nogal zwaar (ik rijd met een B-rijbewijs).
nu zag ik ergens een jeep-aanhanger m100 en een m416; kent iemand deze aanhangers en wil dit achter een wep?
ben eens rond aan het kijken naar een aanhanger voor m'n wep; nu zijn de polynorm's erg zeldzaam en ook nogal zwaar (ik rijd met een B-rijbewijs).
nu zag ik ergens een jeep-aanhanger m100 en een m416; kent iemand deze aanhangers en wil dit achter een wep?
-
- Vierwielend Vooruit
tuurlijk kan een jeep aanhanger achter je web je ziet hem alleen niet als je in de spiegels kijkt haha ! maar wel een beetje klein voor achter het webje.zou dan voor een roset of polynorm gaan das net zo nederlands als je webje
boeiend ban dat B rijbewijs ik zou het wel weten als ik jou was rijden met die zooi en gewoon een 1 tons kar der achter gooien trouwens die weegt nog geen 750 kilo dus daar kan je tog mee rijden moet je hem alleen leeg laten haha en welke juut houd je aan dan? ze denken groen rijden maar !
ik heb alle stempels dus geen probleem
en het is ook zo dat je boven de 750 kilogram mag rijden hoor als het gecombieneerde gewicht maar niet boven de 3500 kg komt!
maar nu gaat dat bij de web niet zo op helaas dus een nadenketrje ben benieuwd wat de anderen denken
suc 6
boeiend ban dat B rijbewijs ik zou het wel weten als ik jou was rijden met die zooi en gewoon een 1 tons kar der achter gooien trouwens die weegt nog geen 750 kilo dus daar kan je tog mee rijden moet je hem alleen leeg laten haha en welke juut houd je aan dan? ze denken groen rijden maar !
ik heb alle stempels dus geen probleem
en het is ook zo dat je boven de 750 kilogram mag rijden hoor als het gecombieneerde gewicht maar niet boven de 3500 kg komt!
maar nu gaat dat bij de web niet zo op helaas dus een nadenketrje ben benieuwd wat de anderen denken
suc 6
-
- Sir Spam-a-lot :-)
Vreemde ervan is dat je wel 3500 met 750 mag rijden, dus heb je 4250.het is ook zo dat je boven de 750 kilogram mag rijden hoor als het gecombieneerde gewicht maar niet boven de 3500 kg komt
Ze willen volgens mij in de toekomst dat aanhanger gewicht bij die 3500 trekken dus dat je 4250 totaal mag rijden misschien lukt een uitgekleede ya 314 op een b rijbewijs dan wel.
O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.
Ik hou van mijn daf.
- jabami
- Cabine Coureur
- Contacteer:
Er staan er regelmatig te koop.bedankt,
moet dus mischien toch op zoek naar een polynorm; ze lijken me zo direkt niet echt dik bezaaid; zijn er adressen waar die dingen te koop zijn?
Zowel op Marktplaats als op de GAF site.
Dus niet te snel iets kopen.
Je heb een B rijbewijs dus dan het beste een zonder kenteken.
Maar een polynorm zonder kenteken, daar kan je (volgens de regels) net je slaapzak
en een klapstoel in gooien, omdat je aan een maximum gebonden bent van 750 kg.
Je zou er ook eens over kunnen denken om je E achter B te halen.
Dat zou wel het mooiste zijn.
Vroeger had je van die ééndaagse cursussen voor zo'n 800 euro.
Maar ik heb geen idee wat dat tegenwoordig kost.
Ik weet het, het is weer een uitgave, maar je hebt het voor de rest van je leven.
Als je plannen hebt in die richting zou je er een Polynorm met kenteken moeten hebben.
Jan.
Als je dan toch alles volgens de regels wilt doen, kijk eerst maar is wat er op je kenteken staat als max trekgewicht.Er staan er regelmatig te koop.bedankt,
moet dus mischien toch op zoek naar een polynorm; ze lijken me zo direkt niet echt dik bezaaid; zijn er adressen waar die dingen te koop zijn?
Zowel op Marktplaats als op de GAF site.
Dus niet te snel iets kopen.
Je heb een B rijbewijs dus dan het beste een zonder kenteken.
Maar een polynorm zonder kenteken, daar kan je (volgens de regels) net je slaapzak
en een klapstoel in gooien, omdat je aan een maximum gebonden bent van 750 kg.
Je zou er ook eens over kunnen denken om je E achter B te halen.
Dat zou wel het mooiste zijn.
Vroeger had je van die ééndaagse cursussen voor zo'n 800 euro.
Maar ik heb geen idee wat dat tegenwoordig kost.
Ik weet het, het is weer een uitgave, maar je hebt het voor de rest van je leven.
Als je plannen hebt in die richting zou je er een Polynorm met kenteken moeten hebben.
Jan.
Bij veel Dafjes 0 kilo!
mzzl
Kees
ja, dat heb ik ook effe gedaan.ah joh rijden haha
Toen toch maar een trekgewicht door de RDW op kenteken laten zetten. 2 weken later uitgebreide controle in belgie door de rijkswacht. Als dat trekgewicht niet op kenteken had gestaan had mijn vrouw de laatste 20 kilometer moeten lopen met een Polynorm.
suc6
Kees