KERST GROET
Moderator: ruben
-
- Cabine Coureur
KERST GROET
Hierbij willen wij iedereen een prettig / gezellig / fijne ja ga zo maar door feestdagen en een groen maar vooral een gezond 2011 toe wensen
CHROME WON´t BRING YOU HOME
-
- Cabine Coureur
-
- Cabine Coureur
Hahaha nee ik heb nooit bij de marine gezeten ik mocht alleen maar in het groen.maar ik had dat gekocht voor die jas maar moest alles erbij nemen,maar die jas is toch wat te klein en om naar maastricht te rijden om te passen is ook weer wat.maar het is een heel mooi uniform dus leuk voor de verzamelaar of voor op een pop of carnaval
CHROME WON´t BRING YOU HOME
-
- Hercules Held
- Contacteer:
Kijk ook eens een keer op http://www.hoogsterang.nl - Voor al uw feesten, evenementen en bedrijfsuitjes! (Natuurlijk helemaal in leger stijl en met medewerking van de ya 126)
-
- Sir Spam-a-lot :-)
Prettige dagen allemaal.
Laatste 3 dagen van dit jaar ga ik nog ff met de 126 naar fort de hel voor het jaarlijkse vis bakken en bier zuipen in de kou dag en avond.
Knetterbek ben ik met deze kou maar we nemen maar weer genoeg antivries in en de haard en vuurkorf zal overuren moeten maken.
Moet heel de daf nog nalopen, want we willen geen pannen onderweg, is zeker een reis van 15 minuten, als het niet minder is.
Laatste 3 dagen van dit jaar ga ik nog ff met de 126 naar fort de hel voor het jaarlijkse vis bakken en bier zuipen in de kou dag en avond.
Knetterbek ben ik met deze kou maar we nemen maar weer genoeg antivries in en de haard en vuurkorf zal overuren moeten maken.
Moet heel de daf nog nalopen, want we willen geen pannen onderweg, is zeker een reis van 15 minuten, als het niet minder is.
O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.
Ik hou van mijn daf.
-
- Vierwielend Vooruit
oh vandaar die advertentieHahaha nee ik heb nooit bij de marine gezeten ik mocht alleen maar in het groen.maar ik had dat gekocht voor die jas maar moest alles erbij nemen,maar die jas is toch wat te klein en om naar maastricht te rijden om te passen is ook weer wat.maar het is een heel mooi uniform dus leuk voor de verzamelaar of voor op een pop of carnaval